-
Vet inte hur jag ska känna.. behöver lite hjälp. Here it goes.Igår var min sambo på kickoff / aw. Meningen var att hon skulle komma hem rätt tidigt då jag jobbade idag(dagen efter) och hon skulle ha hand om barnen. Den hon åkte med skulle åka hem runt 22-23 tiden.Vid 12 hade hon inte kommit hem / hörtavsig så ringde för att se när hon kom hem. Hon sa då att han som kör hade tagit en grogg och nu visste dom inte hur de skulle komma hem. Jag erbjöd mig hämta efter som min bror sov hos mig och vi samåker till jobb på helger.Hon skratta till och sa ahh men visst.När jag kom fram var de kanske 5 Pers kvar och min sambo var blöt i håret och kunde se att hon inte hade någon bh på sig. Hon hade även sin nästan genomskinliga klänning på sig i ljus så man allt så att säga..Hon såg paff ut över att se mig och fråga va jag gjorde där och att hon inte var seriös med att jag skulle hämta.När snubben som skulle kört hem hade hoppat av fråga jag henne varför hon var naken under klänningen och blöt.Hon blev genast sur och sa att dom hade badat och ville inte ville ta på sig underkläder när hon var blöt.Alltså dom hade badat nakna i någon pool som fanns på stället.Men inget hade hänt mer än en "nakenkram" som var väääldigt oskyldig..Vi har sagt att vi enbart badar nakna med varandra eller med samma kön.För mig känns detta fel och har en gnagande känsla.Min sambo är irriterad på mig för jag hämta henne och ifrågasatt varför hon prångt skulle bada naken
-
Svar på tråden Sambo nakenbad
-
Känns inte okej att hon blir sur på dig.
Hon har badat naken med en annan man och du har bara varit snäll och ville hämta henne och visa att du bryr dig om henne.
Hon har tyvärr nått att dölja eftersom hon blev sur på dig.
-
Vet inte om du läst alla TS inlägg men det framkom efter ett tag att hon haft sex med en av sina kollegor i poolen, samma kollega som hon senare fick TS att skjutsa hem.Anonym (T) skrev 2024-09-18 11:26:29 följande:
Hon har badat naken med en annan man och du har bara varit snäll och ville hämta henne och visa att du bryr dig om henne.
-
Det har hänt mer. TS fick senare reda på att den här mannen har gått ner på TS sambo.Anonym (T) skrev 2024-09-18 11:26:29 följande:
Om det hänt mer än så framgår inte.
Men det är redan fullt tillräckligt. -
Tack för allt stöd från många! Kändes väldigt lätt att gå tillbaka men känner mig mer och mer säker på att gå min egenväg är de rätta.
Vi har berättat för barnen och ska flytta in i lägenhet om 1 månad. Huset ska ut på försäljning. -
All cred till dig, du gör helt rätt! Du kommer aldrig kunna lita på den där kvinnan igen och hon förtjänar dig inte. Kämpa, när de största förändringarna har lagt sig kommer livet kännas enklare. Kanske kommer du under en tid känna saknad av det som var positivt i er relation men alternativet att stanna kvar hos en partner som inte går att lita på är ett mörker.
-
Bra.Anonym (Blööö) skrev 2024-09-11 20:52:43 följande:
Gått ett par dagar nu. Äcklas när jag tänker på de hela. Har tänkt igenom de och tror inte vi kan mötas på samma plan igen. Barnen mår antagligen bättre av att ha skilda föräldrar än 2 som bråkar och har 0 tillit.
Bara börja med detaljer som sälja hus osv.. fyfan. Av vad jag läst händer de rätt ofta det här med otrohet.. äckligt ursh
Men hoppas du inte ska gifta dig bara för att barnen ska ha skilda föräldrar , istället att ni bara gör slut. -
Tänker på dig TS ibland. Hoppas du inte mår så dåligt och att er separation går framåt.Anonym (Blööö) skrev 2024-09-18 21:20:06 följande:
Tack för allt stöd från många! Kändes väldigt lätt att gå tillbaka men känner mig mer och mer säker på att gå min egenväg är de rätta.
Vi har berättat för barnen och ska flytta in i lägenhet om 1 månad. Huset ska ut på försäljning.
-
Hej! Tack det går bra, mår bättre men mest arg på henne nu.
Min sambo ringer och gråter då, då och ber om förlåtelse.
Hon vill verkligen få det att funka och lägga alla korten på bordet.
Men ser sveket och ingen tillit.. så lätt att gå tbx men har bestämt mig för att inte göra de -
Vad du än gör gå inte tillbaka, det kommer skapa obalans och visst det kommer vara lugnt ett tag men efter ett tag kommer hon göra samma sak igen eftersom (OM) du går tillbaka ser hon bara att hon kan köra över dig.. kämpa vidare, för dig själv framförallt men även för så många andra som är och har varit i samma sits!
-
Hej TS!
Hoppas det håller på att ordna upp sig för dig. Snart dags för husförsäljning och inflytt i ny lägenhet antar jag. Lycka till! -
Hej där! Noterar att du tar upp obalans. Jag tror jag tolkar dig rätt men utveckla gärna ut dina teorier. Blir det alltid obalans i ett likadant fall som ts ?Anonym (Fyfan) skrev 2024-09-30 18:19:59 följande:
Vad du än gör gå inte tillbaka, det kommer skapa obalans och visst det kommer vara lugnt ett tag men efter ett tag kommer hon göra samma sak igen eftersom (OM) du går tillbaka ser hon bara att hon kan köra över dig.. kämpa vidare, för dig själv framförallt men även för så många andra som är och har varit i samma sits!
-
Suck..Anonym (Obalans) skrev 2024-10-16 14:10:43 följande:Hej där! Noterar att du tar upp obalans. Jag tror jag tolkar dig rätt men utveckla gärna ut dina teorier. Blir det alltid obalans i ett likadant fall som ts ?
jaja, vi vet, du och din frus förhållande blev helt fantastiskt sen ni öppnade upp för att hon fick bli knullad av andra män.. gäsp? Att ni aldrig fattar? -
Nej det stämmer nog inte tänker jag. Undrade bara kring själva obalansen. Är erfarenheten att det alltid uppstår en obalans var frågan och en förklaring på själva obalansen.Ascendere skrev 2024-10-16 22:01:50 följande:Suck..
jaja, vi vet, du och din frus förhållande blev helt fantastiskt sen ni öppnade upp för att hon fick bli knullad av andra män.. gäsp? Att ni aldrig fattar? -
Tänkte skriva efter jag läst din fråga att jag hade blivit jävligt ledsen och besviken. För mig är det otrohet. Och att ni behöver jobba hårt på ert förhållande. Respekterar man sin partner och älskar hen. Då gör man bara inte sp.
Det är ett tecken på att hon inte älskar dig om man gör så
Det är förjävligt. Om ni fortsätter kommer det ta länge länge länge innan du kan lita på henne. Då måste hon värkligen visa att hon älskar dig. Har du öppnat ditt hjärtat totalt och riktigt älskat henne mer än allt annat då har hon totalkrossat dig. Jag tycker synd om dig
Hoppas att du kan släppa henne och orkar komma över henne.
Svårt att tro nu kanske men glädjen kommer att komma tillbaka. Kanske starkare än förr. Men det kommer självklart ge spår i ett nytt förhållande.
-
Att du kallar hennes snedsteg för äckligt och dömer ut henne som äcklig för att hon fått någon att gå ner på henne! Ni män verkar tro att ni har någon sjuk äganderätt på oss kvinnor!
Jag kmr aldrig kunna kyssa henne gå ner på henne blabla efter detta hallå sherlock tror du inte att hon fått någon att gå ner på henne förr innan du ens var med i bilden men ändå har du kunnat lägga ligga med henne då var det minsann inte äckligt?
Om en partner lämnar efter 12 år för hans fru haft lite för kul på en fest då har nog kärleken dött för länge sen och det var nog bara en tidsfråga innan hon skulle lämna dig, ni har förmodligen blivit för bekväma tsm och sexlivet har varit lika med noll
Får jag påminna dig om att bara för att man blir mamma och skaffar barn gifter sig betyder inte att man bara ska räknas som mamma! Man är fortfarande kvinna och har sina behov att få kärlek bli ompysslad ta hand om sig själv något du som man misslyckats att ge henne.
När man hör sådant här då tvivlar man verkligen på att ge sig in i förhållande med en man :S
-
Alltså jag är kvinna och hade min sambo låtit en annan kvinna gå ner på honom hade han åkt med huvudet före!Anonym (Mansgrisar är inget att ha) skrev 2024-10-18 19:38:40 följande:
Att du kallar hennes snedsteg för äckligt och dömer ut henne som äcklig för att hon fått någon att gå ner på henne! Ni män verkar tro att ni har någon sjuk äganderätt på oss kvinnor!
Jag kmr aldrig kunna kyssa henne gå ner på henne blabla efter detta hallå sherlock tror du inte att hon fått någon att gå ner på henne förr innan du ens var med i bilden men ändå har du kunnat lägga ligga med henne då var det minsann inte äckligt?
Om en partner lämnar efter 12 år för hans fru haft lite för kul på en fest då har nog kärleken dött för länge sen och det var nog bara en tidsfråga innan hon skulle lämna dig, ni har förmodligen blivit för bekväma tsm och sexlivet har varit lika med noll
Får jag påminna dig om att bara för att man blir mamma och skaffar barn gifter sig betyder inte att man bara ska räknas som mamma! Man är fortfarande kvinna och har sina behov att få kärlek bli ompysslad ta hand om sig själv något du som man misslyckats att ge henne.
När man hör sådant här då tvivlar man verkligen på att ge sig in i förhållande med en man :S
En sån förnedring accepterar inte jag så varför skulle en man acceptera det ? -
Självklart så bryr jag mig inte om vad en partner gjort innan.. Jag såg henne som kvinna, älskare bästa vänn.Anonym (Mansgrisar är inget att ha) skrev 2024-10-18 19:38:40 följande:
Äganderätt? Är man i förhållande har man spelregler handlar inte om att äga någon. Men är du okej med att din partner låter andra gå ner på hen så kul för dig.
Resten av alla vill jag verkligen tacka för allt stöd! <3
Har börjat bli bekväm i ensamlivet samt med barnen varannan vecka.
100% säker på att de va rätt att avsluta relationen. Ångrar det inte en sekund!!