• Anonym (Oanständig)

Åldersskillnad

Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (Pigg 55åring)
    Anonym (Man2) skrev 2025-01-28 10:21:02 följande:
    Ja finns inget komiskt i det hela. Däremot pinsamt tragiskt om en 55årig tant inte ens kan försörja sig själv och i stället lever på sin man som är helt ovetande.
    Du är naturligtvis fri att tycka precis vad du vill. Det finns många i det här landet som lever på andra. Men det vet du säkert redan Flört?
  • Anonym (Anno Nym)
    Anonym (Andreas) skrev 2025-01-16 11:51:00 följande:

Jag är 43 och efter 2 månaders hårt arbete med komplimanger, bekräftelse och uppvaktning fick jag igår komma till med praktikanten som fyller 19 på tisdag! SkrattandeTungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}SoligOskyldig

Och var skedde denna händelse.
    Använde ni kondon?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Pigg 55åring)
    Anonym (D) skrev 2025-01-28 10:45:15 följande:
    Säkert lätt att bli lätt bortskämd med en så härlig liten slyna, hade gärna velat mötas upp ;)
    Tack för intresset, men kåta karlar finns i överflöd både otrogna och singlar Tungan ute. Så jag har så jag klarar mig......
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-28 10:37:49 följande:
    Du är naturligtvis fri att tycka precis vad du vill. Det finns många i det här landet som lever på andra. Men det vet du säkert redan Flört?
    Klart jag vet att det finns parasiter likväl som det finns män som som skulle kasta ut kvinnan på gatan på direkten om dom fick reda på sanningen.
  • Anonym (Pigg 55åring)
    Anonym (Man2) skrev 2025-01-28 11:23:49 följande:
    Klart jag vet att det finns parasiter likväl som det finns män som som skulle kasta ut kvinnan på gatan på direkten om dom fick reda på sanningen.
    Oj vad du kan Cool!!
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-28 14:29:14 följande:
    Oj vad du kan Cool!!
    Nu ska vi inte överdriva men jag har empati en egen ekonomi och hoppar inte i säng hur som helst🤗
  • Anonym (Pigg 55åring)
    Anonym (Man2) skrev 2025-01-28 14:48:20 följande:
    Nu ska vi inte överdriva men jag har empati en egen ekonomi och hoppar inte i säng hur som helst🤗
    Jo, jag har förstått att du är en väldigt eftertraktad man.....Drömmer
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-28 15:15:46 följande:
    Jo, jag har förstått att du är en väldigt eftertraktad man.....Drömmer
    Brist på moral är inte en eftertraktad egenskap...
  • Anonym (Larsa)
    Anonym (Oanständig) skrev 2024-10-27 19:14:35 följande:
    Åldersskillnad

Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?

Åldern är bara en siffra. Så länge den yngre parten (gäller både killar och tjejer) är myndiga och med på det spelar åldersskillnaden ingen roll. En 40-årig man/kvinna kan vara lika sexuellt oerfaren som en kille/tjej i övre tonåren.
Svar på tråden Åldersskillnad