• Anonym (Gustaf)

Invandrare överrepresenterade av sexualbrott

Läste i Expressen om ny forskning från Sverige som visade att invandrare var överrepresenterade inom sexualbrott och att slutsatsen med studien kan man säga är att utbilda personer som kommer till Sverige om typ hur vår kultur är, att kvinnor klär sig som dom vill och även vår lagstiftning.

Hur ska denna utbildning se ut och inte uppfattas som rasistisk? 

Vem ska ha dessa föreläsningar eller utbildningar? 

https://www.expressen.se/nyheter/langre-tid-i-sverige-lagre-risk-att-valdta/

• Svar på tråden Invandrare överrepresenterade av sexualbrott
  • Anonym (Rump-doktorn)
    Anonym (Glöm inte bort) skrev 2025-01-14 21:02:59 följande:
    En del har med att oftare polisanmäler våldtäktsoffer sin förövare om det är en invandrare som våldtar. 
    Har du en källa på det?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nice and shiny)
    Anonym (T) skrev 2025-01-14 22:04:43 följande:
    Det är ju rätt uppenbart... Feministerna skriker 365 dagar om året, den enda gången de är tysta är när det kommer till hedersmord och våldtäkter eller våldsbrott så fort de märker någon är invandrad. 
    Du vet säkert att hederskultur inkluderat våld mot kvinnor och våldsbrott mot kvinnor är hjärteämnen för feminister. 

Misogyni och rasism går hand i hand. Rasisterna struntar i om kvinnor blir våldtagna så länge det inte är av en invandrare förstås.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
    Anonym (T) skrev 2025-01-14 22:18:38 följande:
    Jo just det, där är det nu igen. Det är "rasisternas" fel att våldtäkt bara ökar. Det är inte de som våldtar kvinnan som ska sluta. 
    Jag har inte sagt att det är "rasisternas" fel (varför cituationstecken här? en rasist är en rasist) att våldtäkter sker. Jag säger att rasisterna struntar i att kvinnor blir våldtagna, om det inte sker av en invandrare. Då bryr dom sig minsann. Herregud vad synd det är om kvinnor då. Hade hjärnverksamheten lite otur för dig? eller väljer du att feltolka?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mamma)

Ingen vill väl att någon ska våldtas! men man undrar ju hur invandrings-förespråkarna tänker när det blir ramaskri om ngn föreslår att kriminella ska utvisas T EX! jag är gammal nog att minnas tider när svensk politik handlade om oss svenskar först o främst och jag blir F..N i mig ledsen varje dag över hur det ser ut nu🥲

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Egon den stora
    Anonym (Rump-doktorn) skrev 2025-01-14 21:58:08 följande:
    Har du en källa på det?
    Det faller ju som egen orimlighet, så källa lär inte finns.
  • Egon den stora
    Anonym (T) skrev 2025-01-14 22:16:38 följande:

Haha är det? Det är ju inte dom som pratar om det...

Eller jo, kom på att de har ibland lite input då och då när det kommer till det här. Mest såklart att det är inte invandrare det beror på att våldtäkt ökar, utan felet det är killars. 

Kan vi inte i stället för att säga att det är männens hel bara säga "människor " så slipper vi att ringa in problemet och därmed ta tag i det. 
    Anonym (T) skrev 2025-01-14 22:55:38 följande:
    Och jag säger att det bara är du som projicerar... "Rasisterna" som du kallar alla som pratar om problemet är de enda som faktiskt pratar om det där och ser det som något problematiskt...

Det är personer som Löfven som inte bryr sig när han står och förnekar sånt som att "gängkriminaliteten inte beror på invandrare".... Även fast det är vad deras rapporter faktiskt säger och alla vet att det är ej är svenskar...

Precis som honom vill du måla upp att "de som pratar om det" är något värre än att våldta. 
    Vad har du för problem egentligen? Jag kallar inte alla för rasister. Tycker det här borde avhandlas utan åsikter från rasister som skiter i kvinnor.
Svar på tråden Invandrare överrepresenterade av sexualbrott