Ruvardagar
Har gjort ett nytt FET efter vårt MA i december. Är på ruvardag 3 med blastocyst. Känner mig i stort sett i fin form än så länge.
Är det flera ruvare här inne som vill följas åt?
Har gjort ett nytt FET efter vårt MA i december. Är på ruvardag 3 med blastocyst. Känner mig i stort sett i fin form än så länge.
Är det flera ruvare här inne som vill följas åt?
Grattis! Åh herregud va kul! Vilket fint och starkt streck
Har du berättat för partnern nu?
Nej, ingenting som inte skulle kunna vara helt vanliga saker..
Nej, ingenting som inte skulle kunna vara helt vanliga saker..
Välkommen Tufftår!
Jag beklagar det du vart med om:( välkommen att prata av dig om du vill.
Jag är på ruvardag 5 och känner ingenting, förutom kasst humör och att jag är lite svullen. Men det kan vara efter allt gott på midsommar lika gärna. När har du testdatum?
Jassan: Har du fått några symptom än?
testdag 29/6 så söndag. Kanske testar tidigare men inte säkert. Min sambo vill kanske vänta till testdag o kommer inte tjuvtesta utan honom.
Är det din första gång du ruvar? Hur gick äggplocket? Fick du ut många ägg?
testdag 29/6 så söndag. Kanske testar tidigare men inte säkert. Min sambo vill kanske vänta till testdag o kommer inte tjuvtesta utan honom.
Okej! Jag tänkte inte heller tjuvtestsa, har testdag två dagar efter dig. Hur går det med symptomen?
Min fjärde ruvning! Skrev om mina äggplock högre upp, är för morgontrött just nu för att skriva igen 🌸, men har vart nära överstimulering bägge gångerna. Är överkänslig mor hormonerna verkar det som. Fått ut runt 20 ägg varje gång. En gång var 8 mogna andra gången alla. Detta var din första? Hur gick äggplocket för dig?
Grattis Jassan!! Gud så härligt Har det sjunkit in än?
När ska ni andra testa?
När ska ni andra testa?
När ska ni andra testa?
Det gick tyvärr inte vägen. Jag checkar ut!
Tack för stödet och peppen, har vart kul att följas åt.
Lycka till med allt!
Det gick tyvärr inte vägen. Jag checkar ut!
Tack för stödet och peppen, har vart kul att följas åt.
Lycka till med allt!