-
Behöver hjälp och råd.Inga pekpinnar vet att jag gjort fel.Är gift och träffade en gift man via Bodycontact några månader. Vi kom överens om att bara träffa varandra så man inte riskerar sjukdomar. Jag hade en dålig magkänsla och skapade ett fejk konto på BC och la ut en annons och han svarade med ett långt meddelande efter några timmar. Några timmar senare skickade han ett till och ville ses.Jag blev galen då han är aktiv på BC och vill träffa kvinnor och par. Som säkert träffar en hel del och han använder inte kondom. Han utsätter mig för en risk att få en sjukdom och även ge den till min man. Jag började skicka långa meddelanden till honom där jag var arg, skickade printscreen på hans meddelande och profil samt bild (på hans ben som han hade på sidan) till hans jobb mail inom kommun (han har semester så han har nog inte sett mina mail dit, kanske är 3-4 st). Tänkte inte på vem som helst kan begära ut dom och han är chef, men känns inte troligt att någon begär ut hans mail just dessa 4 v han är på semester?Iallafall, jag har skickat kanske 5-6 meddelanden på bodycontact per dag i 2 veckors tid till honom. Han svarar inte, han blockade ett konto sen skapade jag nytt, skickade flera mail, han läser men svarar inte, har nog skapat 4 konton och skickat kanske 20 mail på två veckor. Jag var bara arg, hotade inte honom eller något men ville ha svar på varför han inte var ärlig, han hade kunnat smitta mig med något. Jag har vissa mail skrivit att jag förlåter honom och vill ses igen (ja jag vet korkad men inga pekpinnar). Han svarar inte. Igår svarade han och skrev att han tycker det är väldigt obehagligt det jag gör och hotade med polisanmälan. Han skrev även att alla mina mail är offentlig handling som vem som helst kan begära ut. Mår så dåligt över det. Jag svarade att jag inte alls menade att det skulle bli såhär och att jag bara blev arg för att han inte var ärlig. Jag trodde att han fick en egoboost av mina mail och därför aldrig svarade eller blockerade förutom första kontot när jag skrev.Blev skärrad och oerhört rädd och kan inte äta eller sova. Rädd för att han ska anmäla mig för stalking eller ofredande. Men då kommer ju det komma upp att han är systematiskt otrogen och hänger på bodycontact när han är gift? För visst kan han inte begära sekretess i en förundersökning? Jag har ?bara? hållt på såhär i 10 dagar. Svarade på hans mail att jag aldrig kommer kontakta honom mer men att han inte är rättvis mot mig.Innan jag kom på honom ville han träffas skrev han och allt var bra.Bör jag vara rädd? Kommer han anmäla mig? Han har ju massor att förlora på att anmäla mig? Jag kommer ju berätta allt då. Och mailen till hans jobb mail på kommun kan väl inte begäras ut om dom inte har med verksamheten att göra samt att jag har ju skickat med bilder på hans profil samt skrivit om det vi gjort.Är så rädd för att bli anmäld för stalkning och ofredande. Behöver råd. Oroar jag mig i onödan? Kommer aldrig kontakta honom mer någonsin och jag skrev också förlåt och att detta inte var min mening eller att jag har något ont i mig utan fortf tkr bra om honom.
-
Svar på tråden Hjälp kommer jag bli anmäld?
-
Eller älskarena fru...vem vet vad hon håller på med.Louice12 skrev 2025-07-19 12:26:45 följande:
Om man är otrogen så använder man väl kondom för att inte smitta sin partner med något? Älskaren kunde ju ha haft en könssjukdom som han själv inte visste om? Så Ts har också tagit mycket stora risker.
Hela historien är bara äcklig från början till slut... -
Vill börja med att säga till er alla som kallar TS galen, sluta genast. Ja hon har problem, men i detta fallet är det förståeligt. Han, ett prakt arsle, har ju ljugit för henne rejält. Visst både är otrogna och får ta konsekvenserna, men man skyddar sig. Kan tänka mig att denne man hävdar att det är så mkt skönare utan och vill inte förstöra känslan. Hon, lite smått kär och går med på det. Han låter som en kk min väninna hade för länge sedan. Kanske är samma skratt!
Till TS, nej han anmäler dig inte. Om han gör det kommer hans affärer upp till ytan. Han förlorar anseende mm. Det vill inte en sådan man. Förstår att du skickade miljarder mail när han inte svarade. Blir sådan själv, i mindre grad. Värsta jag vet. Men som flera säger, du är otrogen. Sådant innebär alltid en risk. Det måste man vara medveten om. Haft flera affärer när jag var gift, som jag ångrar i dag. Och även varit älskarinna till en man med sambo I många år.
Släpp honom nu. Gör inget mer. Kontaktar han dig igen. Ignorera. Ta de tester du kan och hoppas alla är negativa. -
Med nya absolut kondom. Men har man samma älskare länge som man litar på och inte ligger med andra kör iaf jag utan.Louice12 skrev 2025-07-19 12:26:45 följande:
Om man är otrogen så använder man väl kondom för att inte smitta sin partner med något? Älskaren kunde ju ha haft en könssjukdom som han själv inte visste om? Så Ts har också tagit mycket stora risker.
-
Tror faktiskt inte TS har någon man. Har svårt se att hon skulle bli så här så att säga galen och ställa till det i så fall.
För att få närhet söker sig vissa till lösa förbindelser. Med lögner om sig själv och dysfunktionella anledningar. Det är sorgligt. Ligger antagligen mycket tragik bakom. Inte blir det bättre av att berätta om resultatet av hennes problem här.
hoppas du förstår att söka hjälp TS!
-
Bullshit. Hon är ju diagnostiserad.Anonym (Jobbigt) skrev 2025-07-19 15:18:24 följande:
Vill börja med att säga till er alla som kallar TS galen, sluta genast. Ja hon har problem, men i detta fallet är det förståeligt.
-
Men om älskaren har en partner så är ju risken enorm att bli smittad.Anonym (Jobbigt) skrev 2025-07-19 15:21:04 följande:Med nya absolut kondom. Men har man samma älskare länge som man litar på och inte ligger med andra kör iaf jag utan.
-
Meddelande borttaget
-
Blir man medlem på BC så kan man inte lita på nåt. Det enda du kan lita på är att det är osäkert hur nya "sexpartner" är på för sätt.
-
Har du testat dig? Är du smittad?
-
Alla kanske inte har sex med sin partner.Louice12 skrev 2025-07-19 12:26:45 följande:
-
Hon får nog en bra wakeup call av denna tråd....kan vara bra att få feedback från andra. Man inser hur sjukt man agerar och ändrar sitt beteende.Anonym (Hoppsan) skrev 2025-07-19 15:21:46 följande:
Tror faktiskt inte TS har någon man. Har svårt se att hon skulle bli så här så att säga galen och ställa till det i så fall.
För att få närhet söker sig vissa till lösa förbindelser. Med lögner om sig själv och dysfunktionella anledningar. Det är sorgligt. Ligger antagligen mycket tragik bakom. Inte blir det bättre av att berätta om resultatet av hennes problem här.
hoppas du förstår att söka hjälp TS!
-
Sant, men det kan ju älskaren omöjligen veta.Ezmeraldah skrev 2025-07-19 22:06:33 följande:Alla kanske inte har sex med sin partner.
-
Nej, men jag syftade på att många skriver att den som är otrogen riskerar att smitta sin partner osv. Folk verkar utgå från att alla har sex med sina partners. Jag försvarar inte otrohet men det är ju inte alla som har ett sexliv med den de lever med.Lynx123 skrev 2025-07-20 06:35:39 följande:Sant, men det kan ju älskaren omöjligen veta.
-
Ja och det finns sjukdomar som man kan smittas av trots kondom.Louice12 skrev 2025-07-19 15:54:38 följande:Det finns könssjukdomar som kan ligga latent som ex. klamydia.
-
Att han söker folk betyder väl inte automatiskt att han ligger med andra? Han kanske hade tänkt berätta för dig innan han låg med nån ny? Han kanske sökte efter andra och hade tänkt avsluta med dig så fort han fick tag i nån som han gillade mer? Hur kan du veta säkert att han hade tänkt ligga med andra i smyg och samtidigt fortsätta ligga med dig? Jag fattar ju att du misstänker det men vad är det rent konkret som du anklagar honom för? Att söka andra är väl inget brott mot er överenskommelse? Han hade väl inte lovat dig "exklusivitet" för all framtid? Och du har väl också konto på BC eftersom ni fick kontakt där?Anonym (Rädd och skärrad) skrev 2025-07-17 22:50:28 följande:Ja jag fick nog det lite. Och jag sa flera gånger att jag vill veta om han ligger med andra. Vilket han sa att han inte gör. Men han är så aktiv och söker folk, jag blev så ledsen och besviken.
Vad ville du ha för svar från honom? Jag förstår att du ville avsluta er relation och samtidigt passa på att uttrycka din besvikelse men sen då? Vad var syftet med alla mejl?
Och varför skrev du till hans jobbmejl?
Och varför skickade du skärmdumpar? Jag förstår inte? Du verkar anse att han har gjort nåt brottsligt...?? -
Ja,han är ett praktarsle. Men det är ju även TS som också är otrogen.Anonym (Jobbigt) skrev 2025-07-19 15:18:24 följande:
Vill börja med att säga till er alla som kallar TS galen, sluta genast. Ja hon har problem, men i detta fallet är det förståeligt. Han, ett prakt arsle, har ju ljugit för henne rejält. Visst både är otrogna och får ta konsekvenserna, men man skyddar sig. Kan tänka mig att denne man hävdar att det är så mkt skönare utan och vill inte förstöra känslan. Hon, lite smått kär och går med på det. Han låter som en kk min väninna hade för länge sedan. Kanske är samma skratt!
Till TS, nej han anmäler dig inte. Om han gör det kommer hans affärer upp till ytan. Han förlorar anseende mm. Det vill inte en sådan man. Förstår att du skickade miljarder mail när han inte svarade. Blir sådan själv, i mindre grad. Värsta jag vet. Men som flera säger, du är otrogen. Sådant innebär alltid en risk. Det måste man vara medveten om. Haft flera affärer när jag var gift, som jag ångrar i dag. Och även varit älskarinna till en man med sambo I många år.
Släpp honom nu. Gör inget mer. Kontaktar han dig igen. Ignorera. Ta de tester du kan och hoppas alla är negativa.
Dessutom så stalkar hon honom efteråt. Tycker du att det beteendet är normalt?
Det vore väl vettigare av TS att dumpa sin man så kan hon ligga runt som hon vill sen,eller skaffa sig en ny man.