Anonym (Disrespekt) skrev 2025-07-28 21:18:28 följande:
Äntligen någon som förstår vad jag menar! Tack! Nej, hur många av dessa "R.I.P"-are och de som använder färdiga grattishälsningar som egentligen bryr sig? Det ska bara se ut som om de gör det, Det här är en sida med internet som jag verkligen avskyr. Ett människoliv betyder ingenting längre. Det viktigaste är att man får låtsas vara "god" och "omtänksam" med hjärtemojier, "R.I.P"s och löjliga bilder och GIF:s
Nej, det berättar dock vem ni är.
Och en jämförelse med födelsedagshälsningar på facebook, va, vad ska det ge oss i här?
Och om det är så betungande med facebook, så var inte på facebook då, som vi som tycker det är skräp.
Anonym (Disrespekt) skrev 2025-07-28 21:18:28 följande:
Äntligen någon som förstår vad jag menar! Tack! Nej, hur många av dessa "R.I.P"-are och de som använder färdiga grattishälsningar som egentligen bryr sig? Det ska bara se ut som om de gör det, Det här är en sida med internet som jag verkligen avskyr. Ett människoliv betyder ingenting längre. Det viktigaste är att man får låtsas vara "god" och "omtänksam" med hjärtemojier, "R.I.P"s och löjliga bilder och GIF:s
I 344år har folk gillat detta sätt och ge vördnad, sen kom du och berättar dom alla har fel 
EnAnonumius skrev 2025-07-29 05:36:15 följande:
Klart att du anser att hen förstod dig. Du fick ju medhåll, någon som delade din åsikt...🙄
Så då vet man detta om dig:
De som håller med dig i din åsikt, har fattat vad du menar
Håller man inte med dig och din åsikt, jag då skall de svamlas om att "man inte fattar vad du menar". 🙄
Värsta är väl fabuleringarna och säger det är av tik tok.
Och berättar för folk att de är otrevliga/ohyfsade när de säger RIP, och fast när det är exakt tvärtom.