• Anonym (Noname666)

Otrohet

Borde jag berätta för hans flickvän att han och jag har haft kontakt varje dag hela sommaren ?? Jag vill inte ha honom tillbaka och det kanske är dumt att berätta för henne men jag får dåligt samvete av att gå runt med denna hemlighet. Vi hade planer på att träffas och börja dejta , vi skrev varje dag och skickade bilder och så om jag hade vetat att han hade flickvän så hade jag aldrig börjat skriva med honom men han sa att han var singel. Kan han anmäla mig för förtal on jag bara skriver till henne : Hej **** ! Jag vill inte ställa till något problem men jag vill bara att du ska veta att jag och ******* hade kontakt i sommar. Jag är ledsen jag visste inte att ni var tillsammans. Vi har ingen kontakt längre. Jag är orolig att han hotar mig om jag hör av mig till henne jag tyvärr märkt att han är narcissist och han gaslightar mig. Jag kanske inte borde höra av mig men på nåt sätt så tycker jag hon har rätt att få reda på det här han har bland annat skickat massor med dickpics och skrivit massor om sex och vad han vill att vi gör m.m

• Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (Helene) skrev 2025-08-24 16:33:56 följande:
    Jag håller med. Känns måttligt falskt att säga att man inte vill skapa problem när man också vill berätta hur man hjälpt nåns kille vara otrogen. Vill man inte skapa problem är man tyst och låter otroheten komma fram på andra sätt. 
    Nähe men vad ska man skriva då kom med bättre förslag själv istället för att bara gnälla och att inte höra av sig är inget alternativ för jag vill höra av mig till henne för jag anser att hon har rätt att få reda på det här inget blir bättre för att man bara sopar problemen under mattan förr eller senare kommer det komma fram iaf
  • Anonym (Noname666)
    Anonym (Japp..) skrev 2025-08-24 16:39:16 följande:
    När han redan tröttnat på dig, tagit bort dig, glömt och gått vidare. Då blev du plötsligt ännu mer desperat (om möjligt?) och vägrade släppa. Skrev Förlåt meddelande där DU bad så mycket om ursäkt för ditt (fullständigt galna!) beteende.  Hade han inte "dumpat" dig hade du aldrig avslutat det själv med honom. Det var ju du och enbart du som trodde ni skulle börja dejta och bli ett par.
    Jo jag hade visst dumpat honom själv och förresten var det jag som konfronterade honom med att han hade dejtingprofil och sen tog jag bort honom när han vägrade erkänna
  • felicityporter
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 17:01:48 följande:
    Nähe men vad ska man skriva då kom med bättre förslag själv istället för att bara gnälla och att inte höra av sig är inget alternativ för jag vill höra av mig till henne för jag anser att hon har rätt att få reda på det här inget blir bättre för att man bara sopar problemen under mattan förr eller senare kommer det komma fram iaf
    Var ärlig mot dig själv och alla andra här genom att åtminstone säga sanningen om varför du vill skriva till mamman till hans barn. Sanningen är ju att du vill förstöra så mycket som möjligt för den här killen eftersom han slutade höra av sig till dig och tog bort dig från sociala medier. Inte ens när du skickade ditt, enligt dig, ?högst genuina? förlåt meddelande ville han återuppta kontakten med dig.
    Då blev du helt jävla skogstokig (till och med värre än tidigare) och började hänga ut honom på forum och i grupper på sociala medier i syfte att få honom lynchad. Du stalkar hans familj och vänner på sociala medier och nu vill du dessutom skriva till mamman till hans barn endast i syfte att hämnas på honom, trots att du påstår dig vara över honom. Det är riktigt sjukligt och läskigt, jag hoppas och tror att om du skriver till hans barns mamma kommer de tillsammans gå till polisen där de upprättar en polisanmälan mot dig. Det du utsätter denna kille för är hotfullt och mycket obehagligt, rent av skrämmande. Du ägnar dig åt förtal och stalking på högsta nivå, dessutom mot någon du inte känner, som redan klart och tydligt visat att han inte vill ha någon mer kontakt med dig.
  • Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 17:14:25 följande:
    Var ärlig mot dig själv och alla andra här genom att åtminstone säga sanningen om varför du vill skriva till mamman till hans barn. Sanningen är ju att du vill förstöra så mycket som möjligt för den här killen eftersom han slutade höra av sig till dig och tog bort dig från sociala medier. Inte ens när du skickade ditt, enligt dig, ?högst genuina? förlåt meddelande ville han återuppta kontakten med dig.
    Då blev du helt jävla skogstokig (till och med värre än tidigare) och började hänga ut honom på forum och i grupper på sociala medier i syfte att få honom lynchad. Du stalkar hans familj och vänner på sociala medier och nu vill du dessutom skriva till mamman till hans barn endast i syfte att hämnas på honom, trots att du påstår dig vara över honom. Det är riktigt sjukligt och läskigt, jag hoppas och tror att om du skriver till hans barns mamma kommer de tillsammans gå till polisen där de upprättar en polisanmälan mot dig. Det du utsätter denna kille för är hotfullt och mycket obehagligt, rent av skrämmande. Du ägnar dig åt förtal och stalking på högsta nivå, dessutom mot någon du inte känner, som redan klart och tydligt visat att han inte vill ha någon mer kontakt med dig.
    Tro vad du vill men jag helt över honom vill inte ha tillbaka det äckliga kräket dör hellre. Jag vill höra av mig till henne för att hon ska veta vad han håller på med så hon kan avsluta deras relation och förhoppningsvis träffa en annan man som behandlar henne bättre och nej jag vill inte att dom gör slut för att jag vill ha honom om du nu tror det skulle inte ens ta i honom med tång men du kan ju gärna få honom så mycket som du försvarar honom fast du inte vet ett skit om honom och vad han har gjort 
  • Anonym (Noname666)

Och föresten raderade jag mitt förlåt meddelande jag skickade till honom han behöver inget jävla förlåt om det är nån som ska förlåt är det alla tjejer som han behandlat illa

• Tow2Mater
    Man behöver inte lägga sin näsa i blöt där den inte hör hemma.
  • Anonym (Noname666)
    Tow2Mater skrev 2025-08-24 18:33:28 följande:
    Man behöver inte lägga sin näsa i blöt där den inte hör hemma.
    Detsamma ☺️
  • felicityporter
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 17:20:44 följande:
    Tro vad du vill men jag helt över honom vill inte ha tillbaka det äckliga kräket dör hellre. Jag vill höra av mig till henne för att hon ska veta vad han håller på med så hon kan avsluta deras relation och förhoppningsvis träffa en annan man som behandlar henne bättre och nej jag vill inte att dom gör slut för att jag vill ha honom om du nu tror det skulle inte ens ta i honom med tång men du kan ju gärna få honom så mycket som du försvarar honom fast du inte vet ett skit om honom och vad han har gjort 
    Ja, du vill alltså hämnas på honom eftersom han inte ville ha något med dig att göra. Men jag hoppas att du kontaktar hans barns mamma, det kommer föra dem närmare varandra helt klart. Tvärtemot vad du tror, då du kommer framstå som en galen internetstalker.
  • Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 19:38:17 följande:
    Ja, du vill alltså hämnas på honom eftersom han inte ville ha något med dig att göra. Men jag hoppas att du kontaktar hans barns mamma, det kommer föra dem närmare varandra helt klart. Tvärtemot vad du tror, då du kommer framstå som en galen internetstalker.
    Ja då får det väl vara så då han är fortfarande ett otroget svin som inte förtjänar varken hennes eller nån annans kärlek.
  • felicityporter
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 20:03:02 följande:
    Ja då får det väl vara så då han är fortfarande ett otroget svin som inte förtjänar varken hennes eller nån annans kärlek.
    Uhum? För du känner ju honom så väl. Du har bara lyssnat på vad främlingar från en Facebookgrupp skapad för att hänga ut och förtala män skriver till dig. Det känns ju legit. 😆
  • Anonym (f)

Ingen tror ändå på det, varför gör du det? Varför mer trådar? Vad ger det dig? Är det så viktigt att "vara i behov av hjälp"? Kan ingen hjälpa dig IRL? För dina riktiga problem

• Anonym (Gå vidare)
    Ibland skiter det sig. Gå vidare och låt honom hantera sitt förhållande själv.
    Finns ingen anledning för dig att kontakta henne.
    Var glad att du inte blivit mer insnärjd och att ni inte träffats överhuvudtaget.. Gå vidare
  • Anonym (Ehm)

Alltså JA berätta!
    jag var tillsammans men en man för flera år sedan. Vi var tillsammans i två år innan det tog slut, på mitt initiati. och då började det regna in meddelanden till mig från andra tjejer..typ: hej Du känner inte mig, men hörde att du och XX gjort slut. Jag tycker det är så bra, han flörtade med mig väldigt mycket men jag ville inte förstöra er relation så jag sa inget?

alltså ridå. Jag hade kunnat besparat mig väldigt mycket tid om människor hade lite civilkurage. Jag hade med 100% velat veta där och då.

jag hade aldrig blivit arg på tjejen ifråga om hon skrivit till mig, snarare tacksam!! 

• Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 20:14:56 följande:
    Uhum? För du känner ju honom så väl. Du har bara lyssnat på vad främlingar från en Facebookgrupp skapad för att hänga ut och förtala män skriver till dig. Det känns ju legit. 😆
    Jag vet definitivt mer om honom än vad du vet om honom iaf och ja han är ett otrohet narcissist äckligt svin 
  • felicityporter
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 21:19:29 följande:
    Jag vet definitivt mer om honom än vad du vet om honom iaf och ja han är ett otrohet narcissist äckligt svin 
    Du har aldrig träffat honom, inte ens pratat i telefon med honom. Du känner inte honom och inte heller hans familj eller vänner. Du har bara snappat med honom och skickat avklädda bilder, ni har aldrig haft en relation med varandra. Du behöver lära dig att inse skillnaden, har du pratat med personalen på boendet om din (över)reaktion på att en man du snappat med inte ville ha någon mer kontakt med dig?

Jag känner inte denna mannen heller men jag utgår från vad du själv sagt att du utsatt honom för och berättat. Det är du som framstår som spritt språngande galen här. Du begick ett brott när du valde att hänga ut och förtala honom på en stor Facebookgrupp. Du kan inte ta något som främmande kvinnor som är medlemmar på en sådan problematisk Facebookgrupp skriver till dig som svar på ditt inlägg för sanning.
  • Anonym (Noname666)
    felicityporter skrev 2025-08-24 22:01:42 följande:
    Du har aldrig träffat honom, inte ens pratat i telefon med honom. Du känner inte honom och inte heller hans familj eller vänner. Du har bara snappat med honom och skickat avklädda bilder, ni har aldrig haft en relation med varandra. Du behöver lära dig att inse skillnaden, har du pratat med personalen på boendet om din (över)reaktion på att en man du snappat med inte ville ha någon mer kontakt med dig?

Jag känner inte denna mannen heller men jag utgår från vad du själv sagt att du utsatt honom för och berättat. Det är du som framstår som spritt språngande galen här. Du begick ett brott när du valde att hänga ut och förtala honom på en stor Facebookgrupp. Du kan inte ta något som främmande kvinnor som är medlemmar på en sådan problematisk Facebookgrupp skriver till dig som svar på ditt inlägg för sanning.
    Ja och du har aldrig träffat mig och vet ingenting om mig. Ja ok vad kul då isåfall är det jävligt många tjejer som kan bli anmälda för förtal i den gruppen då fast dom bara varnar andra tjejer för killar som dom har träffat som gjort sexuella övergrepp och stalkat dom m.m. Hade killarna kunnat bete sig som vuxna män och inte småpojkar så hade dom aldrig hängts ut på gruppen från första början och om man inte vill träffa nån längre eller om man har flickvän så är det bättre att säga det än att man ska få reda på det av andra.
  • Anonym (Japp..)
    Anonym (Noname666) skrev 2025-08-24 22:26:56 följande:
    Ja och du har aldrig träffat mig och vet ingenting om mig. Ja ok vad kul då isåfall är det jävligt många tjejer som kan bli anmälda för förtal i den gruppen då fast dom bara varnar andra tjejer för killar som dom har träffat som gjort sexuella övergrepp och stalkat dom m.m. Hade killarna kunnat bete sig som vuxna män och inte småpojkar så hade dom aldrig hängts ut på gruppen från första början och om man inte vill träffa nån längre eller om man har flickvän så är det bättre att säga det än att man ska få reda på det av andra.
    De tjejerna har haft riktiga relationer med männen de skriver om. Du har aldrig haft det, kan du förstå skillnaden?
  • Anonym (A)
    Anonym (Japp..) skrev 2025-08-25 06:54:18 följande:
    De tjejerna har haft riktiga relationer med männen de skriver om. Du har aldrig haft det, kan du förstå skillnaden?
    Jag gick med i den fb-gruppen pga nyfikenhet och det är som TS skriver, väldigt många av tjejerna har inte träffat männen de undrar över, utan bara skrivit men fått dåliga vibbar och undrar om fler skrivit med samma killar och fått samma känsla av att de inte är ärliga.
Svar på tråden Otrohet