Otrohet
Borde jag berätta för hans flickvän att han och jag har haft kontakt varje dag hela sommaren ?? Jag vill inte ha honom tillbaka och det kanske är dumt att berätta för henne men jag får dåligt samvete av att gå runt med denna hemlighet. Vi hade planer på att träffas och börja dejta , vi skrev varje dag och skickade bilder och så om jag hade vetat att han hade flickvän så hade jag aldrig börjat skriva med honom men han sa att han var singel. Kan han anmäla mig för förtal on jag bara skriver till henne : Hej **** ! Jag vill inte ställa till något problem men jag vill bara att du ska veta att jag och ******* hade kontakt i sommar. Jag är ledsen jag visste inte att ni var tillsammans. Vi har ingen kontakt längre. Jag är orolig att han hotar mig om jag hör av mig till henne jag tyvärr märkt att han är narcissist och han gaslightar mig. Jag kanske inte borde höra av mig men på nåt sätt så tycker jag hon har rätt att få reda på det här han har bland annat skickat massor med dickpics och skrivit massor om sex och vad han vill att vi gör m.m