Tillitsproblem
Ska försöka göra historien kort.
Träffade för drygt 3 år sen kvinnan i mitt liv. Hon är helt enkelt fantastisk!!
Men?
När vi träffades levde vi båda i slutet av två relationer. Båda var på väg att lämna. Det blev så, och vi började ses mer. Under tiden i början kom det fram att hon skrivit med flera andra killar. Och även varit otrogen tidigare, innan vi började ses. Jag blev väldigt ledsen men valde att fortsätta träffa henne. Till saken hör också att jag haft två längre förhålllanden tidigare, och blivit utsatt för otrohet även där.
Nu när hon var iväg med sina tjejkompisar i helgen så fick jag en dålig känsla. Jag vet att man inte ska kolla någon telefon, men så gjorde jag. Hittade inget fel direkt så med min sambo, dock hennes väninna som hade börjat skicka meddelanden till en annan kille i helgen, trots att även hon lever i en relation sedan länge.
Jag vet att min sambo och hennes väninna kan bli rätt ?galna? när dom är ute. Utan att för den sakens skull göra massa fel. Men nu gjorde uppenbarligen hennes kompis det.
Hur ska jag hantera detta? Vet att min sambo inte gjort nåt, men känns ändå väldigt olustigt. Iom att det hänt tidigare.