Anonym (Fredde) skrev 2025-11-07 13:50:20 följande:
Med tanke på att jag är i min ålder och aldrig haft en flickvän så börjar jag inse att det är kört ja. Sluta hoppas gjorde jag egentligen för flera år sedan, jag har accepterat verkligheten att jag är evigt singel.
Anonym (F) skrev 2025-11-07 09:15:58 följande:
Börja nätdejta på Mötesplatsen, där är man mer seriös.
Har du någon slags jobb och är"hel och ren", snäll och inte folkskygg, så borde du ha en rejäl chans i just den ålder du är nu. Men du kan få vara ihärdig i att leta.
Försökte med Mötesplatsen och varenda svensk dejtingsajt/app och det ledde inte till en enda dejt där heller. Så har jag insett verkligheten.
Jag har ett relativt välbetalt jobb som inte är enkelt att få. Där man måste klä sig prydligt. Men med tanke på mitt utseende så har jag gett upp.
Om du inte väger typ 300 kg tror jag inte att ditt utseende gör det omöjligt för dig att träffa någon , så länge du är ren och fräsch och klär dig ok och är snäll och trevlig.
Det kanske inte är lika lätt som när man ser bra ut (om du verkligen inte gör det, det vet jag ju inte)... Men har du sett hur folk ser ut i allmänhet haha? Jag har fyra barn och har gått på ett antal föräldramöten, skolavslutningar , mammagrupper , öppna förskolan osv osv och jag kan ju säga att även en del riktiga träsktroll lyckas med att skaffa partner och barn😅 Du måste kanske inte ha en tjej som är en 10-poängare. Och har du hyfsat bra med pengar borde det ju gå ändå.
Har du försökt i verkligheten också? Kanske testa någon aktivitet där du träffar folk.. Annars som sagt kanske fundera på att vara medförälder med någon ensam kvinna eller lesbiskt par.