• Svar på tråden Det supergoa gänget del IV
  • Que Sera Sera

    Ah o ang minifom sa blev det ingen skillnad sa jag la ner det for ett par dagar sen... Hon har ju inte 'ont' i magen oftast utan mest 'obehag'. Skriker inte o sa men stonkar o stonar mest hela tiden.
    Vaknar varje morgon kl. 7 ungefar o ligger o bara stonkar o forsoker fa ut luft mm... Ibland blir hon mer avslappnad med tutten men ibland sa behover hon helt enkelt bara vara nara o fa lite hjalp med att fa ut luft o sa. (Tex genom att halla upp benen lite mm)

    Annars gar allt finfint har. Inga knasigheter alls utan allt flyter pa. Skont! Ofta gar jag inte upp ur sangen med henne forsan narmare 12 och ar da utvilad o pigg! Far sova massa i jmf mot flesta andra tror jag... Hoppas det haller i sej aven sen. *ler*

  • seSSa

    lotta o misun, japp d e dags nu.. imorgon vid ca 06.00 iden så skall jag bli upphämtad av min svärfar på parkeringen (har sovit hos mamma under helgen som ett sista farväl innan vi åker) o så börjar vår "resa" på 6 timmar + att d kommer bli ett par stopp för frukost, blöjbyte o amning...
    Utöver detta så har vi fått bil problem idag *suck* den går på o så men d går inte starta den.. så marcus o hans pappa e nere i deras garage för att försöka fixa problemet.. bilen startas endast ifall man knuffar på den först... o jag som ska köra den bilen imon.. d e så jävla typiskt alltså!

  • Aussielotta

    Q --> Okej, va konstigt att minifom inte hjälper. Vi kör med minifom och jag tror att det hjälper. Alla gaser kan givetvis inte helt försvinna, men jag tror att hans obehag har lindrats. Jag har dessutom uteslutit alla mjölkprodukter i min kost sedan tre dagar tillbaka och det återstår att se hur Viggo reagerar på detta. Intressant!

    Inatt somnade han vid 24 och sov til 05, hur härligt som helst. Fick mat och sov till 08 då Jonas gick till jobbet. Nu har han fåt mat igen och ligger nu i vaggan, vet inte om han sover eller ej...hoppas dte! Själv är jag hyfsat utvilad. Jag behöver inte särskilt mkt sömn. Har jobbat natt så mycket under studietiden att jag nog helt enkelt är rätt van vid att vara uppe sent och länge ute tillräckligt med sömn.... Nä, nu hör jag lillen gny där inne.....

    Kram på er!

  • misun

    godmorgon! här är en till som är utvilad! kajsa somnade snällt kl 23 o vaknade 0330. åt på fem röda minuter o somnade sen om. vaknade vid 6 en snabbis och sen kl 8. då gick vi upp och donade kite men kajsa dunade snart in igen. underbart!!!

  • brinkly

    Hello girls!


    seSSa-->snart grannar!!
    Hjälp vad jag ammar mkt... igår gick vi o la oss vid 24 men då kräktes Ruben i sängen så vi fick bädda om och fixa, Ted bajsade och det tog massa tid för han gör ju bara det en gång i vecka så han är lite hård i magen...01.30 sov killarna. Ammade vi 04.30 (till 05.10) och sen vid 07.00 (till 08.00) och sen igen vid 09.30 (till 10.30). Så upp och äta med stora tjejerna. Nu vilar båda killarna efter att de ammat igen, de sover inte!
    Sexet--> jag har också fortfarande lite avslag, inte mkt men tillräkligt för att jag inte känner för att ha sex... men snart kanske. Har efterkontroll den 29e jan.
    Nu skiner solen här--->MÅSTE UT!!
  • misun

    Känns bra att det inte bara är jag som är "nucka"

    Idag är Kajsa fyra veckor "gammal" tänk vad tiden går fort!!! Lilla älskade barnet har börjat le lite titt och tätt! Det är så roligt. Så fantastiskt att hon utvecklas lite varje dag.

  • brinkly

    Ruben och Ted ler inte medvetet ännu... 


    Kram från Nucka no 2!!
  • Que Sera Sera

    Weeeii! Om ung. 2-3 veckor far vi en ny bil! *glad*

    En passat, nyaste modellen, blir det. Far den fran min mans nya foretag. Kul! Vi kunde valt annan modell eller marke men da hade vi ju fatt vanta mkt langre sa vi skippade det. Har en passat nu ocksa men dock aldre modell da... Skall bli kul att byta bort den bilen o fa en sprillans ny! =)

    Vi hade anda tankt kolla pa bilar for att kopa oss en ny men ta-da, nu slapp vi o kan istallet spara dom pengarna!! Yay!

    Ville bara skriva av mej, blev glad nu nar vi fick reda pa att den kommer sa snart!! =)

    Kramen pa er,
    - Q

Svar på tråden Det supergoa gänget del IV