• Snoopy1974

    Låtgissartråden - översätt låten från svenska till engelska och vice versa Del 7

    Här fortsätter vi att gissa och leka, ev. så sjunger vi nån trudelutt också Cool

    Reglerna lyder:

    * Översätt en låt från svenska till engelska eller från engelska till svenska
    * Både artist och titel på låten krävs för att få rätt
    * Om det är en klassiker som tex "Blinka lilla stjärna" kan det vara svårt att veta vem som är artisten, i dessa fall är det okay med endast titel
    * Självklart får man inte fuska
    * Är det ingen som har gissat på 30 min är det fritt att lägga in en ny text, samma gäller om den som la in text sist har gått offline
    * Den som gissat rätt är den som får skriva nästa låt

    Lycka Till
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?. IVF nr: 2 håller på för fullt .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Låtgissartråden - översätt låten från svenska till engelska och vice versa Del 7
  • Snoopy1974

    Den andra kända låten är väl "Stand up for your love rights"????


    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?. IVF nr: 2 håller på för fullt .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • vickis75
    Snoopy1974 skrev 2007-01-05 13:53:52 följande:
    Yazz •:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. IVF nr: 2 håller på för fullt .•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
    Snoopy1974 skrev 2007-01-05 13:54:24 följande:
    and the plastic population •:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. IVF nr: 2 håller på för fullt .•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
    Japps - just hon!
    Förvirrad, men klok som en pekbok ändå!
  • vickis75
    Snoopy1974 skrev 2007-01-05 13:56:59 följande:
    Den andra kända låten är väl "Stand up for your love rights"???? •:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. IVF nr: 2 håller på för fullt .•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
    *slår mig för pannan* - tredje då?? (och jag har skivan men hade glömt "stand up for your loverights" Fot i munnnen)

    Balladen tjejer - balladen!!!

    Var det bara jag som äääälskade den??
    Förvirrad, men klok som en pekbok ändå!
  • vickis75
    Snoopy1974 skrev 2007-01-05 14:00:42 följande:
    Balladen hette FIne time •:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. IVF nr: 2 håller på för fullt .•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
    Såååå ja!! *applåderar*
    Snoopy1974 skrev 2007-01-05 14:01:03 följande:
    Snoopy - 80tals oraklet •:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. IVF nr: 2 håller på för fullt .•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
    Förvirrad, men klok som en pekbok ändå!
  • vickis75

    ">



    Hittade bara "the only way is up" (och "stand up..." iofs, men inte "fine time") - men iaf!
    Förvirrad, men klok som en pekbok ändå!
  • Snoopy1974

    kör på med en ny 80talare
    ............översätter....................


    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?. IVF nr: 2 håller på för fullt .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • vickis75
    Snoopy1974 skrev 2007-01-05 14:19:18 följande:
    kör på med en ny 80talare ............översätter.................... •:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. IVF nr: 2 håller på för fullt .•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
    *hoppar upp och ner*

    80-talare gillar jag....
    Förvirrad, men klok som en pekbok ändå!
Svar på tråden Låtgissartråden - översätt låten från svenska till engelska och vice versa Del 7