• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Tösen24

    This is me
    När vi var där sist (i mars) fanns det en uppblåsbar (finns likadan på IKEA) minns inte pris.

  • Jiie

    Vi köpte en uppblåsbar skötbädd....ska rota fram kvittot...dam da dam da dam...59,95.


    Lilleman har BF 13/12 men jag vet att han kommer 17/12
  • Lajno

    Ser att fler har skrivit om kaoset i lördags Min mage e inte så stor än (v.23) men den fick sig oxå ett par armbågar o blev nästan påkörd ett par gånger Men men. Första trippen dit avklarad och det kommer klart bli fler. Men det dröjer nog. O då blir d förhoppningsvis två dagar!

    Hittade massor som behövdes till bra priser och fick tyvärr prioritera bort massor som jag VILLE ha oxå

    Blev främst kläder till sonen (stlk 90,92,98) lite underkläder till mig o sambon lite kläder till bebisen, några babysaker, ett par julklappar till sonen (har en ivrig sambo som tyckte han skulle få dem direkt så har bara en julklapp undanlagd till jul istället för tre. Känns som jag skulle köpt mer leksaker )o så lite för mitt eget nöjes skull som en handväska för 59,95 och lite scrapbookgrejor (svinbilligt!!)

    Eftersom jag åkte med svärmor så stod ju hon för en del av sakerna till sina barnbarn som tex bävernylonoverall till Elliot (229 kr) spjälskydd (99) och nalle puh-sängkläder till spjälsängen (minns inte priset men billigt) och mer kläder till sonen praktiskt o bra!

    Kan skriva mer exakt lista om folk vill ha priser o sånt lite senare. Får se om d blir några bilder men säg till om nån är intresserad av att se eller veta nåt så kan jag kanske ordna det!

    Ha så kul alla som snart ska åka

  • Sarah84

    Någon som varit på Ullared nyss? Ska dit i början på Oktober, ibland kommer man därifrån med massor & ibland nästan inget alls. Är så olika. Komma ju handla en hel del till lillan där nere, har de mycket att ha där nere? =)

  • hansu80

    scrapbooking ja..kom på det på hemvägen, att vi missat att kolla på det helt och hållet. Ville ju köpa lite sånt så jag kan prova om det är nåt för mig.
    men men..nästa gång kanske...

  • Kina79

    Var i Ullared i fredags....det var såå roligt...och såååå dyrt.
    Handlade massvis bla:
    Vinteroverall (fine-Tex) stl 80 till lillan
    Två 2-delade vinterset till storan (100 & 110)
    Regnkläder till båda
    3 par jeans till mig
    Underkläder
    långkalsonger
    Taveldukar
    Vattenfärger, kritor
    raggsockar
    Vantar, mössor och halsdukar
    Sängkläder
    Några tröjor till stora tjejen
    Mysdress till mig
    strumpor till både mig, barnen och mannen
    leklera (julklapp)
    PC-spel (5myror...) till stora tjejen
    Pippi-film

    Som sagt, dyrt men roligt. Och mkt folk var det, så jag var helt slut på kvällen

  • Suddisen

    I morgon åker vi till Ullared, skojsigt!

    Ang skötbäddar: min mamma var där för ca 1 månad sen och då köpte hon ny skötbädd till mig då den gamla blivit sunkig. Den ät liksom "skålad", har för migg den är 50x65 cm, men ej helt säker. Fanns i 2 eller 3 olika mönster och kostade 99:- (är i tyg alltså).

  • Adelisa

    vi åker i oktober yei...

    hoppas hitta en overall till sonen typ stl. 90/92. Köpte en JÄTTEFIN där förra året till honm som höll jättebra. riktigt snygg brun fin!


    Julian 060210 lillebror bf 080114
  • angelica 85

    någon som vet om det finns matstol till dockor på gekås?? och vad de kostar i sånna fall??

    åker förhoppningsvis dit snart..

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4