• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • JoPoAnWi

    Ska ev till GeKås i em, när mannen slutat jobbet.

    Tänkte handla byxor till stor-killarna och "mys-kläder" till lill-killen. Strumpor och kalsonger är ju oxå något som alltid måste inhandlas.

    Ska även kolla om det finns något i julklapps-väg
    Blir väl mest till den lille, brukar inte finnas så mycket till de större.


    Mamma till 4 underbara pojkar
  • pumbalumba

    Var där i går Oj vad fattig man blev

    Det fanns stora julklappspåsar med Nalle Puh på, jätte fina men priset tänkte jag inte på.

    Till en 4 månaders finns det massor av leksaker att köpa Det var dock lite tunnsått med kläder men det ändrar sig ju snabbt.

  • tejp
    Linnea72 skrev 2007-09-28 09:40:28 följande:
    Ska ev till GeKås i em, när mannen slutat jobbet.Tänkte handla byxor till stor-killarna och "mys-kläder" till lill-killen. Strumpor och kalsonger är ju oxå något som alltid måste inhandlas.Ska även kolla om det finns något i julklapps-väg Blir väl mest till den lille, brukar inte finnas så mycket till de större.
    Å kan du skriva om det fanns nå byxor Vi var där i helgen som var, och jag tyckte inte det fanns byxor alls till stora killarna, 4,5 å 6år.
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • kattengustav

    Jag skulle ha byxor till min mans döttrar som är 5 och 7 år och det fanns inte mycket. Mest jeans och då gick dom efter åldrarna på jeansen och då är det inte lätt att hitta några som passar.


    Mikah skrev 2007-09-28 10:18:23 följande:
    Jag vill också veta om där är mkt byxor. Min son är sex år.
  • Mikah

    Vad synd. Dotter är 5 år men hon vill helst ha byxor och inga jeans. Fast jag tycker aldrig att där finns mkt byxor. Om nman hittar får man väl köpa två av samma då.

  • kattengustav

    Har hon också runt stl. 116? Jag tycker faktiskt att dom har lite dåligt med kläder till tjejer i strl. 116 eller så har det alltid varit slut när jag har varit där för jag hittar nästan aldrig nått till lill tjejen.


    Mikah skrev 2007-09-28 10:28:02 följande:
    Vad synd. Dotter är 5 år men hon vill helst ha byxor och inga jeans. Fast jag tycker aldrig att där finns mkt byxor. Om nman hittar får man väl köpa två av samma då.
  • Såckan

    Puffar

    Någon annan som vet (möjligt att det säljs "över disk" nere på teknikavdelningen. _Om_ det nu finns öht.
    & hur mkt ligger spelen på?


    Såckan skrev 2007-09-27 11:42:20 följande:
    Nu har även jag en fråga, eller ett par stycken;Är det någon som har en aning om det möjligtvis kan tänkas att det finns PS2-konsoler till salu på Ge-Kås? & isåfall hur mkt kostar den på ett ungefär?Sedan vet jag att de har PS2-spel, men vad kostar de (främst Singstar, samt möjligtvis dans-spel+-matta)?Tacksam för svar
  • Mikah

    kattengustav. Nää Båda mina barn verkar vara kortbenta om jag jämför med andra. Just nu är det 110 i byxor och 116 i tröjor på dottern och sedan har sonen 116 i byxor och 122 i tröjor. Men sonen gillar ju jeans så jag ska nog köpa i 122 för jeans blir ju okej att vika upp.

  • sojoag
    Mikah skrev 2007-09-28 08:47:15 följande:
    Jo men när jag tänker efter så har jag även köpt fleeceunderställ som var packade på det viset. Så du har rätt du med Hade ni inte husvagnen med er till Ullared? Det tänkte ju vi eftersom man kan stanna flera dagar då.
    Nej vi hade inte husvagn denna gången. Åkte med en kompis, tar bara knappt 2 timmar ju. Förra året bodde vi på campingen, men då var vi på väg uppåt.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4