• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Meus Veritas

    La1116

    Vi köpte en smörgåsgrill där förra året, minns inte priset med runt 150-200 tror jag det var. Men den pajja efter 3 månader såååå nja, jag kommer ju inte köpa någon ny nu

    Nedräkning: 4 dagar kvar........fredag 05:00 åker vi

  • 9Kärleken6

    wilma: du har ju garanti där som överallt annars så det hade ju bara varit att retunera den inkl kopia på kvittot. Har själv retunera med utmärkt service. Alla ställen kan ju få söndags exemplar!

    mikah: kan inte tänka mig annat än att de tar kort i sminkkassan. ring å fråga på kundtjänst annars! jag köpte smink i somras å är nöjd!


    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • This is me
    Mammakläder:
    Ni som kollade efter detta, vad fanns. Bastoppar, stickade tröjor och byxor är vad jag behöver. Gillar mjukis byxor men om man ska ut kanske man måste ta på sig något annat annars lever jag i det Scrapbooking:
    Finns det? Färgglada papper och bokstäver är jag ute efter!
  • Valkyriia

    This is me. När jag var där i våras så var mammautbudet glest. Vad jag har förstått på andra så är det likadant nu..
    Men bastoppar i "helt okey" färger fanns juh.. Och mammabyxor i jeans köpte jag på mig en hel del.. (kostade 89kr styck och var i stretch.. superbra!)
    Annars tycker jag (personlig åsikt) att det mesta av mammakläderna var "tant" kläder.. :/

  • Maria84

    Finns det Diddlegrejer?? Kan inte minnas att jag sett det tidigare år men har heller inte kollat så noga.. Sambons lillasyster är galen i det så det är en perfekt julklapp

    Babygymmen, finns det bara två sorter?? Och vad ligger de i för prisklass??
    Resesängarna, priser på dem??

    Hm var de frågorna jag kom på för stunden


    Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • Jepsa

    Ang åkpåse, fanns det i grön också?

    Finns det grön skötväska? Tänkte på eftersom jag har brio kombi som är i olivgrön färgad, så är jag ute efter grön skötväska oh åkpåse :)

  • 9Kärleken6

    Jepsa: Har bara sett deras babybom skötväskor i svart. Men den är verkligen super bra

    This is... Jag köpte mycket av mina mammakläder där. Men som vanligt med GeKås så varierar utbudet mycket. Vill i alla fall varmt slå ett slag för deras ammningsbh:ar som jag "bodde" i långt innan och långt efter vår tjej föddes. Super sköna, super bra och super pris 89-99:- De brukar alltid ha dessa hemma. Köpte även mammatrosor där, jag gillade personligen de så där men inte för att det var nå fel på just deras trosor utan jag gillade inte mammatrosor överlag.


    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4