• Fairy77

    Frågor Ang Photoshop del 5

    Här har vi tråden som vi ställer frågor i för Photoshop och även PSP


    Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.

    här kommer lite photoshop sidor som man kan kika i
    www.webdesignskolan.com/

    photoshoptips.devello.se/default.asp


    www.moderskeppet.se/
    hette saga o kevin innan
  • Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 5
  • NoMatter
    enbacken skrev 2007-09-26 17:12:58 följande:
    Är det någon som vet om det går att ändra vinkel på pattern/mönst´ret när man maljer layerstyle och pattern overlay tror ja det heter.Om man typ har en bild som är vinklad och ska ha in mönster som också ska vara vinklat.
    Kolla om du ev. kan ha nån användning av dom här råden? http://busbra.nu/Photoshop/texter/candy/candy.htm (Den sista punkten tänkte jag på.)
    De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil.
  • lejon76

    Hur gör ni för att lägga upp tex 2-3 bilder på samma inlägg??? Lyckas bara med 1.

  • kim mi
    lejon76 skrev 2007-09-27 21:41:21 följande:
    Hur gör ni för att lägga upp tex 2-3 bilder på samma inlägg??? Lyckas bara med 1.
    jag har alltid två fönster öppna för att lyckas med det, vet inte om det går på något annat sätt
  • guild

    tror nog att de flesta har två fönster öppna. En på galleriet och en på inlägget. Då kan du lägga in flera bilder och klickisar och skriva i inlägget utan problem innan det postas...

  • lejon76

    Aaaha, då får vi testa detta nästa gång..
    Jätte tack för era svarFlört

  • AasaC
    happy family skrev 2007-09-28 07:57:47 följande:
    vad heter noice på på svenska? ska vara under filter.
    Heter det inte brus? Fundersam

    Jag har ju bara på photoshop engelska, men mitt element (som jag började photoshoppa med) var på svenska, så jag har för mig att det hette brus. Är inte helt säker, dock.
Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 5