• Fairy77

    Frågor Ang Photoshop del 5

    Här har vi tråden som vi ställer frågor i för Photoshop och även PSP


    Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.

    här kommer lite photoshop sidor som man kan kika i
    www.webdesignskolan.com/

    photoshoptips.devello.se/default.asp


    www.moderskeppet.se/
    hette saga o kevin innan
  • Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 5
  • Pormoicheia
    mexisis skrev 2007-10-13 16:50:16 följande:
    jo men det ska det ha för vi snackade om det i morphtråden, tror det är under filter, gör flytande
    Ah...trevligt
    Apprentice Moraltant
  • SaTh

    En snabb fråga :

    Vet ni någon bra sida på internet som man " Lär sig Photoshop ? "

    Tack på förhand :)

  • Myspysan74
    SaTh skrev 2007-10-13 22:05:51 följande:
    En snabb fråga :Vet ni någon bra sida på internet som man " Lär sig Photoshop ? " Tack på förhand :)
    Kolla i TS
  • Black Lady

    Vilket paint program skulle ni rekomendera till mig?

    Jag vill kunna använda det på bilder samt använda det i min blogg tex till texten,
    jag är inte ett underbarn på data så det vore härligt om det inte är allt för krångligt.

    Jätte tacksam för svar


    Den största njutningen i livet är att göra det andra säger att man inte får göra
  • Eddiesmamma
    SaTh skrev 2007-10-13 22:05:51 följande:
    En snabb fråga :Vet ni någon bra sida på internet som man " Lär sig Photoshop ? " Tack på förhand :)
    www.busbra.nu

    Där lärde jag mig alla grunderna för evigeheter sen.. där finns även länkhav och översättning swe/eng ps komandon eller vad man kallar det.. Har man svenskt ps och hittar instruktioner på Engelska så  är det lätt att kolla upp vad det betyder.. smidigt..

    Lycka till!
    I've been through hell, now show me heaven!!
  • Missix

    Hur får man till ögonbrynen på ett snyggt sätt. Jag har försökt men det blir liksom bara streck.


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • mexisis

    jag har två bilder som länkar i min pres och undrar hur man gör för att slippa den blå/lila ramen runt bilden. har haft bild som länk förut och då blev det ingen sån där kant runt bilden Fundersam


    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 5