• Anonym (styggis)

    killar stönar ni?

    Hej...en liten fråga till killarna där ute, ja tjejer som har lite erfarenhet kan ju också svara...
    Stönar killar ofta i sängen?
    Jag har förvisso inte varit med jätte många, 3 stycken. men dessa tre har varit dödstysta i sängen och jag då som låter som...ja VÄLDIGT mycket i alla fall..
    Jag undrar bara om det är vanligare att killar inte låter?
    Jag ska ju tillägga att jag var tvungen att testa två av killarna,(vid olika tillfällen givetvis).Så jag "gav mig på dem" alltså ganska vrålsnuskigt...långt förspel, provocerande kläder, avs*gning, retning...etc. men då gav de ifrån sig ljud efter hårt arbete!:D...det var väl mest en rolig grej tyckte jag...det gjorde nog de också...men grundrfågan: Stönar killar oftare än inte?

  • Svar på tråden killar stönar ni?
  • Anonym (Känslan)
    Anonym (Känslan) skrev 2018-12-03 04:27:17 följande:

    Tjejer är den en skön känsla att få killen att stöna. Är det bra för självförtroendet.
    Eller ska killen helst grymta lite bara 


    Eller gör det varken till eller från när det kommer till självförtroendet 
  • Anonym (Känslan)
    Anonym (stönare) skrev 2008-01-15 19:43:03 följande:

    tycker det är sååå jäla gött när killar stönar, går riktigt igång på det.


    Det är inte avtändande då 
  • Anonym (Hoppsan)
    Anonym (E) skrev 2008-01-14 00:09:21 följande:

    Min kille stönar. Han stönar till och med mer än vad jag gör. Loooove it

    Mina ex har inte stönat speciellt mkt.... förutom vissa som bara stönade när dom kom. Men min pojkvän stönar under hela samlaget.


    Hoppsan under hela samlaget. Så tjejer tycker inte det är avtändade alls?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hoppsan) skrev 2020-01-13 13:05:54 följande:

    Hoppsan under hela samlaget. Så tjejer tycker inte det är avtändade alls?


    Varför skulle det vara avtändande att någon njuter?
  • Anonym (Hoppsan)
    Anonym (Nej) skrev 2020-01-13 14:32:20 följande:

    Varför skulle det vara avtändande att någon njuter?


    Tänkte om tjejer tycker det är störande under själva samlaget
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hoppsan) skrev 2020-01-13 14:42:35 följande:

    Tänkte om tjejer tycker det är störande under själva samlaget


    Du är verkligen totalt fixerad vid det. Det skiljer såklart vad man föredrar precis som allt annat
  • Anonym (Tjej)

    Har aldrig varit m nån kille som varit helt tyst. Tack och lov. Då hade jag undrat vad som är fel. Däremot vill jag inte ha nån som typ skriker eller låter extremt. Det hade nog varit avtändande.

  • Anonym (Känslan)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-01-13 14:51:40 följande:

    Har aldrig varit m nån kille som varit helt tyst. Tack och lov. Då hade jag undrat vad som är fel. Däremot vill jag inte ha nån som typ skriker eller låter extremt. Det hade nog varit avtändande.


    Hade du  funderat över det en hel del vissa killar kanske är naturligt tysta. Du har aldrig behövt sätta handen för munnen vid skrik? 
  • Marshmallowgirl

    Mitt ex lät aldrig! Inte ett knyst! Det var så att jag började fundera på om han tyckte det var skönt överhuvudtaget! Hade jag inte kännt att han var inne i mig och att han rörde på sig så skulle jag trott han var död! :/

    Har också upplevt raka motsatsen. En man som frustade o brölade som en kåt älgtjur! Haha! Jag hoppas för grannarnas skull att de inte var hemma ;)

  • Anonym (:)

    Överlag är killar rätt tysta skulle jag säga


    Älskar dock när dom stönar :) 

Svar på tråden killar stönar ni?