• Ell

    Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

    Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

    Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

    *analyserar och spekulerar - HOPPAS!*


    Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

    28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

    Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Pumisen

    Tråkigt...kvilleshopp..styrkekramar till dig!!!


    Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • yingyang

    Mona82 - 26/1 - symptom: Har lite konstiga symtom:) Blödande tandkött, fett hår (dagen efter de är tvättat, har kunna gått flera dagar förut utan att de blivit fett:)). trött, mensvärk fast ingen mens, ont i svanken, flytningar, kom lite mjölk ur brösten när jag klämde. Sugen på allt onyttigt. Känsla i magen att jag är grav men visar inget plus:(

    saravi 31/1 - 2/2 - symtom: Ömma, svullna bröst, sticker i dem ibland. Molvärk som växlar mellan mindre och mycket, stickningar ibland i "tjejmagen". Fryser mycket. Trött. Sugen på allt onyttigt. Kvalmig. Halsbränna.

    Kvilleshopp 2/2 - symptom:ömma bröst, frysser mycket. mycket och vita flyttningar,känner obehag i tjej magen. fått lite små hug. kissenödig ofta. äter mycket på kvällen. stick i svanken. och har nu mer känningar i tjej magen.sambon tycker jag har hårdare bröst. INTE GRAVID

    yingyang 2/2 symtom: ont i brösten, mår lite illa, nyser, fryser/svettas, lite vattniga flytningar, på uselt humör & känslig,sug i magen,törstig. Bim igår den 1/2 eller idag den 2/2 men ingen mens än...

    aliaK 2/2 - symptom: illamående, yr, trött, konstig matlust.

    marmelade 2/2 - symptom: jättetrött, lite molvärk och ont i ländryggen.

    Frila2 3/2 - symtom: Inga symtom överhuvudtaget. Tror inte riktigt att det är någoting, hade massa symtom innan jag plussade förra gången

    Pethra 3/2 - symptom: yrsel, trötthet, illamående, mensvärk, nästäppa, svullna bröst och hunger (samma som sist jag var gravid)

    plantan 3/2- symptom: illamående till och från (kräktes måndags) ont o svanken. Testar på BIMdagen

    Ell 4/2 - En vecka innan, mkt vattniga gulvita flytningar + ömma bröst och bröstvårtor, några dagar innan - inga sympom alls - två dagar innan - ömma bröstvårtor igen. Inga andra symptom.

    anna apelsin 5/2: Inga symtom kvar

    Jooonanna 6/2 - symptom: Molvärk i nedre delen av ländryggen, lite stick i underlivet, flytningar.

    Deus ex machina 6/2 :illamående, yrsel, stickningar i livmodern, vattniga flytningar.

    Yoshimi 7/2: Ont i vänstra sidan av magen.

    Pumisen 7/2 - symptom:känns som utdrivningsreflexen i brösten, några hugg i tjejmagen, fryser ibland, halsbränna..fast mer som metallsmak i munnen...såg nyss att jag börjar få fina landskap med ådror på brösten..gud så vackert not!! Glömde skriva..brösten är AP-tunga, o ilar då o då!!!

    LaLinda 8/2 - symtom: värkande och större/fylligare bröst sen en vecka tillbaka, köpte nya bh:ar idag =) (bytte bort C mot D) En rejäl aptit är sugen på det mesta HELA tiden, lite mensvärk som har börjat kännas av det sista, väldigt bitchig (enligt min stackars sambo).. hoppas hoppas..

    Vonka80 12/2 - symptom: Pirrande värk i musmagen då och då. Trötthet i svanken. Sötsug och chokladbegär (äter aldrig godis annars förutom lördagar). Irriterad vid beröring, tycker saker kliar och är obehagliga. Svårt att sova ibland, huvudvärk ibland och svagt illamående. Konstant halsbränna..även då jag ej ätit choklad! 8/

    Nyfiken och otålig 14/2 - symptom: vägrar att ha symptom denna gång. Förra gången hade jag ALLA symptom, men ack och ve, tant röd kom ändå. Fast, det är för tidigt med symptom nu, får väl se vad jag säger om en vecka...

    skytten78: bim 8/2 inga symtom alls

  • Pumisen

    Jag har inte haft så jättemycket av mina symptom kvar..men igår satte dom igång igen..så eftersom jag är testmissbrukare, så testade jag imorse
    Har bim den 7 el 10 jan...vet inte direkt så det är ju på tok för tidigt att testa..jag vet

    Iallafall så fick jag ett JÄTTESVAGT JÄTTESVAGT PLUS!! Men det är så svagt att man knappt ser det med blotta ögat!! Är säkert ett spökstreck...men man vill ju så gärna att det ska vara ett streck så jag inbillade mig säkert!

    Sen kan det ju bero på att det är så tidigt att testa, så att jag inte har så mycket hormoner i kroppen ännu...vet inte !!

    Jag ska testa igen i mitten på nästa vecka så får vi se,,, om inte tant röd har dykt upp förstås innan dess... Men mina bröst håller på att sprängas!!!!

    Hur går det för er andra??


    Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • yingyang

    Pumisen mina bröst är varma & ömmar men jag själv fryser... :)

  • Pumisen
    yingyang skrev 2008-02-02 13:08:24 följande:
    Pumisen mina bröst är varma & ömmar men jag själv fryser... :)
    Den känslan hade jag strax efter äl...men sen har just frusenheten försvunnit. Mina bröst känns som blyklumpar o väldigt ömma..men när man tar på dom så är dom inte så ömma som man tycker det känns...konstigt!!
    Förra gången jag var gravid så kom den här tyngdheten väldigt tidigt oxå.. men ömma blev dom inte förrän v.6-7 nånstans!!

    Har du testat ännu?? Du har väl bim idag eller?? *nyfiken i en strut*
    Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • yingyang

    nä inte testat än då jag vill vänta några dagar för att vara säker... ja jag har Bim idag :)

  • KvillesHopp

    hure ofta hade ni sex???? ska man ha sex bar apå äl dagen och dagen efter eller hur ska man göra.?

  • Pumisen
    yingyang skrev 2008-02-02 13:15:37 följande:
    nä inte testat än då jag vill vänta några dagar för att vara säker... ja jag har Bim idag :)
    Oj..du e duktig som håller dig

    Själv testade jag i morse..fast jag inte har bim förrän 7-10/1....hihi! Men det visade ju ett svagt plus...även fast jag tar det väldigt lätt på den saken...för det var så svagt så man såg det knappt!
    Hoppet, det sista som lämnar mig...
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?