• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-05 21:18:14 följande:
      ÅÅå ni kommer väl på mitt party på måndag??? kl 18..
    yepp Camilla oxå
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • tejp

    znoozan fan vilken bra fotnot du har! *skrattar* Här är det inga brödrosttakter heller!


    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan
    tejp skrev 2008-02-05 22:37:08 följande:
    znoozan fan vilken bra fotnot du har! *skrattar* Här är det inga brödrosttakter heller!
    eftersom man aldrig kommer i säng på kvällen får man väl passa på att ligga där på morron
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

    Gud va trött jag känner mej.. tycker inte om när barnen vaknar tidigt.. ;)  Har myst lite i soffan med Havanna.. Malva sover.

    Vad ska ni hitta på i dag?


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • smarties

    Här ska det fikas om en timma på stan, sen ska jag hämta Max, handla, och sen hem och fylla i tomtansökan och studieansökningar :)
    Spännande dag :D


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Susstuss

    Känner att det var ett bra tag sen jag skrev här nu. Fattar inte att veckorna kan gå så snabbt när man jobbar heltid. Ingen livskvalitet i det Flört
    En liten uppdatering; Benjamin har fått ny dagisplats ute i Torsång, from 15/2. Trodde ALDRIG att det skulle gå så fort, så nu får vi skola in honom direkt, innan vi flyttar dit. Tackade vi nej så kunde dom inte garrantera en plats efter sommaren.

    smarties: Var det i det där nya området som ska göras i övre Tjärna ni skulle söka tomt?

  • Martha
    Susstuss skrev 2008-02-06 09:18:59 följande:
    Känner att det var ett bra tag sen jag skrev här nu. Fattar inte att veckorna kan gå så snabbt när man jobbar heltid. Ingen livskvalitet i det En liten uppdatering; Benjamin har fått ny dagisplats ute i Torsång, from 15/2. Trodde ALDRIG att det skulle gå så fort, så nu får vi skola in honom direkt, innan vi flyttar dit. Tackade vi nej så kunde dom inte garrantera en plats efter sommaren.smarties: Var det i det där nya området som ska göras i övre Tjärna ni skulle söka tomt?
    Har kompisar som oxå fått dagisplats där ute... de tyckte oxå att det gick undan, lite väl fort.. ingen riktig planering där inte...  Tror inte ens det nya dagiset (dit de ska flytta alla större) var klart än..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Nirnaeth
    Susstuss skrev 2008-02-06 09:18:59 följande:
    Känner att det var ett bra tag sen jag skrev här nu. Fattar inte att veckorna kan gå så snabbt när man jobbar heltid. Ingen livskvalitet i det En liten uppdatering; Benjamin har fått ny dagisplats ute i Torsång, from 15/2. Trodde ALDRIG att det skulle gå så fort, så nu får vi skola in honom direkt, innan vi flyttar dit. Tackade vi nej så kunde dom inte garrantera en plats efter sommaren.smarties: Var det i det där nya området som ska göras i övre Tjärna ni skulle söka tomt?
    Vad kul att det gick så fort!
    Trodde Torsång var kört lopp, med tanke på allt gnäll som varit i tidningarna. Men det kanske är tack vare det som det hänt nåt?

    Har ni fått eran kallelse till 2,5 års kollen än?? Här har fortfarande inget dykt upp, och nu börjar jag minst sagt bli otålig.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Susstuss
    Martha skrev 2008-02-06 09:29:24 följande:
    Har kompisar som oxå fått dagisplats där ute... de tyckte oxå att det gick undan, lite väl fort.. ingen riktig planering där inte...  Tror inte ens det nya dagiset (dit de ska flytta alla större) var klart än..
    Nej, föreståndaren sa det när jag ringde och hörde om datum. Det är ju lite konstigt att dom inte flyttar det nån vecka bara så dom hinner få det klart.
    Nirnaeth skrev 2008-02-06 09:33:42 följande:
    Vad kul att det gick så fort!Trodde Torsång var kört lopp, med tanke på allt gnäll som varit i tidningarna. Men det kanske är tack vare det som det hänt nåt?Har ni fått eran kallelse till 2,5 års kollen än?? Här har fortfarande inget dykt upp, och nu börjar jag minst sagt bli otålig.
    Nope, ingenting än.. jag är också otålig. Orkar inte ringa henne heller, det är ju hennes ansvar. Men ja.. i slutet på månaden ringer jag och säger att "nu är han faktiskt 2,5 år redan"
  • Martha

    Nu kom alla mina kort....  Så nu har jag lite jobb framför mej.. hihi måste dock köpa några nya fotoalbum först.. :)


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)