• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • znoozan

    Grattis Veronica


    Nedina skrev 2008-03-09 13:32:26 följande:
    Grattis Veronica! Här har vi bara varit inomhus i helgen, Melvin har fått magsjuka igen. Han kräktes flera gånger igår och i natt, men verkar må bättre idag. Så håller tummarna för att det redan är på väg att vända och att vi andra inte ska bli smittade.
    Isac fick oxå magsjuka igår vi var dessutom inte hemma,hoppas vi inte smittade ner hela släkten nuFundersam
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nedina
    znoozan skrev 2008-03-09 15:41:02 följande:
    Grattis Veronica Isac fick oxå magsjuka igår vi var dessutom inte hemma,hoppas vi inte smittade ner hela släkten nu
    Ah, trist! Melvin har inte kräkts något idag iaf, men har inte direkt god aptit. Tycker att det är så svårt med magsjuka.. hela livet kan ju inte stanna upp för att någon i familjen har magsjuka, men man vill ju samtidigt absolut inte smitta någon annan. Ibland känns det som att det bästa vore att isolera hela familjen hemma upp till en vecka efter sista symptom.
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Martha
    znoozan skrev 2008-03-09 15:41:02 följande:
    Grattis Veronica Isac fick oxå magsjuka igår vi var dessutom inte hemma,hoppas vi inte smittade ner hela släkten nu
    Havanna oxå... :(  Hon kräktes 3ggr i går kväll å sen inget mer... *suck*
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • smarties

    Men stackars barn som kräks. Uscha. Vill vi inte ha här.

    Jag funderar på om jag ska börja med CK imorgon igen..
    Är bra sugen.


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha

    Har nyss upplevt en av dom mest otäcka sakerna i mitt liv..  Var på shell å hyrde film till tjejjerna... när jag skulle gå ut till bilen hade en kille bundit sin hund precis där jag parkerat min bil.. och när jag kom så skällde den massor å hoppade lixom upp mot mej.. Jag trodde jag skulle dö.. skiiit va läskigt det var.. såg bara att det var en brun/svart hund som lixom hoppade mot mej...


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • smarties

    Någon här som har barn som tycker om Nestlé Drikki?
    Jag har flera paket här, Max avskyr dom.
    Säkert 10 förpackningar i båda smakerna.
    Hojta :)


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth

    Happ!

    Har spenderat eftermiddagen på Ikea. Thomas föreslog att vi skulle åka iväg, och beta av min inköpslista. Jag fick hela listan i födelsedagspresent

    Tyvärr, fanns bara 10% av allt jag skulle ha, så listan är fortfarande lång. Men en del saker kom vi hem med iaf.
    Hade även hoppats att lite krävande shopping skulle skrämma ut bebisen, men hon har sugit sig fast där inne som en liten igel.
    För att vara lite extra Wild & Crazy lämnade vi BB-väskan och alla viktiga papper hemma.
    Men icke!

    Ultraljud i morgon då..håll tummarna för att dom förbarmar sig över mig och befriar mig!


    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-03-09 19:44:30 följande:
    Happ!Har spenderat eftermiddagen på Ikea. Thomas föreslog att vi skulle åka iväg, och beta av min inköpslista. Jag fick hela listan i födelsedagspresent Tyvärr, fanns bara 10% av allt jag skulle ha, så listan är fortfarande lång. Men en del saker kom vi hem med iaf. Hade även hoppats att lite krävande shopping skulle skrämma ut bebisen, men hon har sugit sig fast där inne som en liten igel. För att vara lite extra Wild & Crazy lämnade vi BB-väskan och alla viktiga papper hemma. Men icke!Ultraljud i morgon då..håll tummarna för att dom förbarmar sig över mig och befriar mig!
    Om jag vore du så skulle jag inte åka där i från.. ;) 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • smarties

    Lite info om Nestlé Drikki, om någon är osäker på vad det är:
    www.nestlebaby.com/se/baby_nutrition/products/product_detail.htm&stage=&meal=&r=0&ing=0&num=0&s=
    www.nestlebaby.com/se/baby_nutrition/products/product_detail.htm&num=10&ing=0&r=-1&meal=&stage=3&s=297,348,1002,322,1001,327,349,305,1017,355,357,309,472,361,365,369,372,373,374,376,379,387,470,473,569,1006,1021,1022

    Kom igen, någon måste väl vilja ha dom. Onödigt o slänga. :)
    Smakar som milkshake. Faktiskt. Men Max gillar inte sånt.. :P


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)