• Anonym (Vad göra?)

    Min 8 åring har oralsex!

    Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få min 8 åring sluta ha oralsex!
    Han har flera ggr sugit på sina vänners penisar och de har sugit på hans.

    Jag har förklarat ett flertal gånger att man absolut INTE får röra,slicka,suga etc etc nedanför naveln förräns man är VUXEN!
    Och han verkar förstå men samma sak har hänt flera flera gånger nu.
    Han lovar att inte göra om det,men nu har det nyss hänt igen.
    Tyckte det var så tyst på hans rum och där ligger han och vännen i hans säng och det lyser skyldighet om dem båda,jag lyckades få ur honom sanningen.

    Jag vill inte att han ska tro sexualitet är något fult,bara att man EJ fåra göra sånt när man är liten.

    Det här är ett svårt ämne tycker jag.
    Är rädd att hans vänners föräldrar till slut inte kommer låta sina barn leka med honom.

    Har tidigare inte straffat honom men sista gången sa jag att händer det en gång till så måste jag ge dig ett straff,så nu har han fått utegångsförbud!

    Några tips?
    Tas emot tacksamt!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 21:57
    Många undrar HUR min son kan fått den här idén från första början och jag skriver IGEN:Från låten av Eddie medusa som heter 'Josefine,vill du suga min kuk'!
    Som han råkat höra och därifrån kom idéerna.

    Den här tråden har helt & totalt spårat ur!!

    Det jag kommer göra nu är - Ingenting!
    Endast att barnen får leka med dörren öppen till hans rum.
    Skulle det vara så att det fortsätter och fortsätter så kanske jag kommer ta kontakt med en barnkurator (utan min sons vetskap) och rådfråga,men jag känner att det INTE är behövligt som det ser ut nu.

    Min son är en mycket trygg liten kille,glad,harmonisk,social etc etc.

  • Svar på tråden Min 8 åring har oralsex!
  • Anonym

    marina 81 skrev 2008-06-17 23:39:49 följande:


    översta delen är ju kopierat o inklistrat från trådstarten ser du välvarför skulle ts kopiera sin egen trådstart o sen ifrågasäta ordet kuk??
    ja du fråga TS
  • Anonym (P)

    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-06-17 23:15:36 följande:


    Vad precis är det du inte fattar? Jag citerade vad TS skrivit, och jag frågade vart hennes som lärt sig ordet KUK, och jag skrev att i den åldern säger man väl ändå snopp eller liknade? Läs så fattar du, är du trög på riktigt eller spelar du bara? Seriöst alltså?Skulle jag vara TS? ehhmp nope, för då står det att det är jag som är TS, och TS skriver anonymt, och kan ej ändra det till sin egna signatur, men jag har min signatur, till skillnad från vissa andra, som inte verkar våga stå för sina åsiker *kollar åt ditt håll*
    Jag förstod med en gång att du inte var TS, därför skrev jag det i mitt inlägg 338 på sidan 34, men anonym vägrar o fatta detta
  • deJour

    Tycker att TS formulerat sitt inlägg fel från första början! Att skriva att ens 8-åriga son suger på andras snoppar är en sak MEN att skriva att 8-åringen har ORALSEX är så fel, fel

  • Deirdre
    deJour skrev 2008-06-18 00:23:20 följande:
    Tycker att TS formulerat sitt inlägg fel från första början! Att skriva att ens 8-åriga son suger på andras snoppar är en sak MEN att skriva att 8-åringen har ORALSEX är så fel, fel
    att suga på andras snoppar är ORALSEX
  • anlo80

    klurigt läge, med vad göra med sonen....
    Skulle kanske försöka ringa någon som är proffessionell och rådfråga, även om det inte är någon väldigt allvarlig sak... jag tror barn bara leker och testar sin sexualitet tidigt utan att det är allvarligt för dem eller att de fortsätter på liknande sätt när de blir äldre...

    Jag hade velat ha hjälp på hur man förklarar för pojken att det inte är "fritt fram" att ta på och pilla på andra barn, utan att pojken känner skam och skuld......

    Men jag vet inte

  • Sciarlotta




    Tråden är nu öppen igen. Håll er till ämnet och visa respekt för andra människors personliga problem!!


    //Moderator


  • Dorian Ertymexx
    Deirdre skrev 2008-06-18 00:24:50 följande:
    att suga på andras snoppar är ORALSEX
    Inte mer än att gå naken är PORR. Skulle du kalla nakna åttaåringar som leker för barnporr per automatik?

    Det är sex om man själv anser att det är sex. För en åttaåring är det inte sex, ergo är det inte oralsex.
  • Dorian Ertymexx
    Pankakstårtan skrev 2008-06-17 22:48:58 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2008-06-17 22:44:01 följande:
    Det är helt andra saker att tala om i mina ögon, du ser vi ser inte på saker och ting med samma ögaBarn är inte medvetna om att det är en sexuell upplevelse dem upplever när dem gör vissa saker, men vissa saker får inte göras vadå ta någon annans snopp i mun? Jag kanske reagerar starkt för visst har jag under mina barnaår ochså pillat och så men vi kom aldrig ner under bältet eller slicka varandra skulle fan inte våga och detta fast jag var betydligt mindre än Ts son. Så för att jag varken har sett, gjort eller hört något liknande tidigare så reagerar jag så enormt, That`s it!
    Det är många av oss som har andra upplevelser, direkt eller indirekt. Jag rullade runt med en flicka i kuddrummet på dagis. Nöp en kompis i snoppen för att jag var irriterad på honom. Skymningarna vet vad mer jag hittade på som jag inte minns.
Svar på tråden Min 8 åring har oralsex!