• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Mamma MLi

    jag åker om 6 dagar och shoppinglistan börjar fyllas på...
    ... fatta att ullared är en sån stor grej.. *love it*
    helst utan gubbe och defenetivt utan barn... då kan man shoppa i lugn och ro...

    siriius: hoppas att du fyndar mycket idag...

  • sarahl

    shoppinglista ja, har inte ens skrivit någon. Har ingen koll alls på vad som finns ju. blir nog mäst mått på barnen vi skriver upp. kanske lite julklapps önskningar oxå!
    Mamma MLi skrev 2008-09-09 07:23:33 följande:


    jag åker om 6 dagar och shoppinglistan börjar fyllas på... ... fatta att ullared är en sån stor grej.. *love it*helst utan gubbe och defenetivt utan barn... då kan man shoppa i lugn och ro... siriius: hoppas att du fyndar mycket idag...
  • Mamma MLi

    har du inte skrivit shoppinglista *gör korstecknet*...
    hur klarar du dig utan en shoppingbibel... *ler*
    mått, önskelistor, shoppinglista... allt måste finnas med... sen har jag en sida så jag har koll på summan jag lagt i vagnen för... *knasig, jag vet*

  • holy

    Oj..skriver du upp hur mkt du handlar för. Ja det verkar ju praktiskt..tror jag ska ta med mig en assistent... :)

    Mamma MLi skrev 2008-09-09 07:51:32 följande:


    har du inte skrivit shoppinglista *gör korstecknet*...hur klarar du dig utan en shoppingbibel... *ler*mått, önskelistor, shoppinglista... allt måste finnas med... sen har jag en sida så jag har koll på summan jag lagt i vagnen för... *knasig, jag vet*
  • Constelacion

    Ojj värsta kollen! brukar försöka och ha koll på vad jag handlar för på ett ungefär, skriver även lista jag med. Har redan påbörjat min shoppinglista och jag ska dit i oktober
    Mamma MLi skrev 2008-09-09 07:51:32 följande:


    har du inte skrivit shoppinglista *gör korstecknet*...hur klarar du dig utan en shoppingbibel... *ler*mått, önskelistor, shoppinglista... allt måste finnas med... sen har jag en sida så jag har koll på summan jag lagt i vagnen för... *knasig, jag vet*
  • mamma till Leo

    sist jag var där hade jag lista o även hur mycket allt kosta så man hade koll på hur mycket det skulle gå på i kassan ...
    Men denna gång hoppar jag listan....vet inte sådär exakt vad jag vill ha, en massa bebis saker bara

  • Hannajo

    Bara två dagar kvar, på torsdag ska vi iväg!!! Ska shoppa bebiskläder, kläder till stora tjejen (fast jag brukar inte hitta så mycket till henne), julklappar samt diverse annat smått och gott! Nån som har tips på julklappar till en 4-åring som man kan fynda på Ullared???


    Elvira dec -04, Oskar juni -08
  • Constelacion

    föresten, ingen som sett om de har svarta släp till bobbycaren nere på gekås?

  • Trolletmilla
    Constelacion skrev 2008-09-09 08:36:53 följande:
    föresten, ingen som sett om de har svarta släp till bobbycaren nere på gekås?
    i lör-sön hade de bara roda o blå släp och endast rosa bilar. Nytt för denna gången var att man kan köpa extra hjul gummi som inte låter så mkt. 4 st för 149 kr
  • Constelacion

    Okej tack, får nog ge upp det svarta släpet... lr ja vi får nog köpa det ngn annanstans... (sonen har en svart bil, och sambon tycker inte att det ska va ngt annat än svart släp till den..)


    Trolletmilla skrev 2008-09-09 08:39:34 följande:
    i lör-sön hade de bara roda o blå släp och endast rosa bilar. Nytt för denna gången var att man kan köpa extra hjul gummi som inte låter så mkt. 4 st för 149 kr
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8