• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Ms Leia

    Anette: Vet inte riktigt vart Kållered ligger?

    Min dotter är född 15 maj, och först hade jag en 68 fleece och sen en 74 fleece.

  • Hannajo
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-21 17:57:48 följande:
    Ni som har barn som är född slutet på JULI / början på AUGUSTI!!!!!Vad har ni köpt för storlek på den tvårandiga fleeceoverallen med fötter och för händerna?? Storlek 68 eller 74???? För min son som är född 3 augusti 08 köpte jag storlek 74 men den är alldeles på tok för stor, skall byta till st 68.Och på den svarta overallen med blå rand på, den i vattentät material utanpå.. Köpte storlek 68, men fundderar på att byta till 74..... Eftersom den kanske man nog har mer om någon månad..till julen... och då har han väl växt kanske :)Vad har ni köpt för storlek ????Tack så mycket för svar!!:)Hjälp snälla!!! :)
    Syns att vi inte bor nära varandra för jag hade velat ha en i strl 74, men det fanns inte så jag får chansa på att 68:n är stor i storleken
    Elvira dec -04, Oskar juni -08
  • Bobbenn

    Min dotter är född i mars och hon kommer klara sig på 74 i vinter tror jag :)


    Jag är inte det minsta glad
  • Diana P

    Hej hej!På fredag åker jag!!
    Jag har gjort en lista på allt man vill köpa,hehe.Undrar om någon som varit där nyligen har nån koll på om följande saker finns,och vad det kan kosta på ett ungefär?

    *Mattor (hall,badrum)
    *Kaffebryggare
    *Träningskläder (vuxna)
    *Parfymer (kända märken)
    *Underlakan (dubbla,enkla)

    Självklart är min lista bra mycket längre..hehe..men har följt tråden länge och fått massa svar redan
    Hej så länge!!

  • sarahl

    men du, kan du inte behålla den i 74 ändå. de växer ju så fort. Skall dit till helgen, men jag bor på gotland. kan köpa en i 68 o skicka om du vill, men 74 kanske passar i vår?


    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-21 18:00:08 följande:
    Till dottern som är 17 månader, köpte jag den lila overallen med massa grejs på :)Köpte storlek 98, vad har ni köpt för storlek på den overallen till er 1,5 åring??? :)Annars köper vi 104 på kläder..Tack så mycket för svar!!! :)
  • AnetteGunnarsson

    hur gammal var hon när hon hade 74 fleece?
    Kållered ligger i Mölndal, i Göteborg..
    Ms Leia skrev 2008-09-21 18:51:26 följande:


    Anette: Vet inte riktigt vart Kållered ligger?Min dotter är född 15 maj, och först hade jag en 68 fleece och sen en 74 fleece.
  • LillaLoppanT

    idag ar jag vart på ullared och köpt mina första babykläder. fy vad kul det var? blir helt glad när jag ser mina kläder i storlek 50/56, dom är sååå söta. nu måste jag bara vänta tills februari innan dom ska användas.

  • Poughkeepsie

    Har de bikini eller baddräkter vid denna årstiden?
    Ska direkt till Varberg sen på spa och behöver nåt till min mjuka mamma-kropp... formen har ÄNDRATS om man säger så....... Förvånad


    *Elin 070629*
  • Smultronhjärta
    x malin x skrev 2008-09-21 20:21:33 följande:
    Har de bikini eller baddräkter vid denna årstiden?Ska direkt till Varberg sen på spa och behöver nåt till min mjuka mamma-kropp... formen har ÄNDRATS om man säger så.......
    Jadå-såg det senast idag
    **Max Lejon 070227**
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8