• Anonym (går inte)

    Mjölkiga bröst sex?

    Hur går det för er som oxå har så mycket mjölk i brösten så det bara läcker när ni är intima med er partner?

    Min partner avsexualiserar mig helt.. det går lixom inte, för att för honom påminner jag om han barns "matstunder" vilket för honom är vackert och heligt på något sätt, visst förstår jag honom men jag är väl fortfarande människa trotts mjölken?

    Ni killar, hur upplever ni era flickvänners bröst under amningsperioden, har det förändrat erat samliv?

    Tjejer, hur går det för er, hur är era killar?

  • Svar på tråden Mjölkiga bröst sex?
  • Anonym (Fredrik)

    bröstmjölk är sexigt, jag vll göra en cheesecake av min frus bröstmjölk men hon är lite svårflörtad.

    kan ni stava till frudans? (kalvdans)

  • Anonym (går inte)

    Jag vill ha BHn på men han är knepig på det sättet, han vill ju att det ska vara avklätt men sen så funkar det inte när det börjar läcka iaf, insisterar ja på BH så fungerar inte det heller.. jag börjar faktiskt misstänka om det är en täckmantel för att han bara tappat lusten efter förlossningen. Litet därför jag undrar hur det är för andra, om fler har samma problem.

  • Anonym (747)

    Min sambo är galen i det. Jag har ju lite grann kvar nu då jag delammar (läs sovammar) fortfarande och han tycker att det är skitskoj att leka med mina bröst. Dessto mer som kommer ut dessto lyckligare är han

  • Lajkie

    nä sambon brydde sig vare sig jag läckte mjölk el hade bh iallafall... jag föredrog bh, för jag gillade inte mjölkläkage =)

  • Anonym (går inte)
    delifi2 skrev 2009-06-30 00:54:06 följande:
    Bh på, lite urringat så han får se lite iaf... så gjorde vi förra gången
    Tack, ska testa med det, kanske kan hitta några sexiga underkläder (och inte bara dessa fula amnings BHs som är totalt avtändande) som man kan byta till och ha då man är med varann.
  • Anonym (går inte)
    Anonym skrev 2009-06-30 11:43:10 följande:
    Har absolut inget emot läckande bröst
    Att ha läckande bröst som tjej eller bli utsatt som kille?
Svar på tråden Mjölkiga bröst sex?