• snorppan

    Vi som väntar syskon till våra änglar del 8

    Vi som väntar syskon till våra änglar, del 8


    Här kan vi lufta all glädje och oro som dyker upp under graviditetens gång i vår väntan och längtan efter våra älskade små i magen - samtidigt som vi minns våra underbara änglar som ska bli storasyskon.

    Tidigare trådar:




    ...





    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m42439226.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m44869185.html

    BF-Listan:

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m39541173.htmlwww.familjeliv.se/Forum-10-204/m36680085.htmlwww.familjeliv.se/Forum-10-204/m31226459.htmlwww.familjeliv.se/Forum-10-204/m28774869.html
    Älskar dig för evigt mitt barn, du är så saknad.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-17 20:50
    Det blev ju helknas det här :(
    Provar att länka till tidigare trådar igen och till bf-listan

    Tidigare trådar:

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m28774869.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m31226459.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m34041702-1.ht...

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m36680085.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m39541173.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m42439226.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m44869185.html

    BF-Listan:

    www.familjeliv.se/Forum-10-210/m47346895.html
  • Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 8
  • Gersemi

    Tjoho, jag får skriva först!!

    Ja, känner inte helt att jag hör hit ännu, men testerna säger att jag är gravid. Så det är jag nog Prel är vi beräknade till 13:e maj och det stämmer nog väldigt bra. Verkar som att vi blir några stycken som ska få då, kul

    Ja, vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, ville mest säga hej.

  • snorppan

    Gersemi: Hej och välkommen in och grattis till det lilla syskon som växer i magen. {#lang_emotions_gravid} Kram


    Älskar dig för evigt mitt barn, du är så saknad.
  • MaC

    Hoppar tyvärr ut igen. Blödning i kväll som inte kan tolkas som något annat än ett missfall. Tidigt. Vecka 4+6 så jag fick bara glädjas i tre dagar... Nåja, kroppen var väl inte redo då vår lilla Svala föddes och dog i vecka 40+6 för tre månader sedan. Livet slår kullerbyttor med oss och vi måste bara hänga med. Ska nog inte planera och drömma för mycket utan ta livet som det kommer. Det är nog enklast så. Lycka till till er alla. Vi kommer igen!


    Mamma till Smilla Caspian och ängeln Svala
  • Gersemi

    Å nej, stor, stor kram till er! Hoppas att vi ses snart härinne igen. *Kram*

  • snorppan
    MaC skrev 2009-09-17 21:44:28 följande:
    Hoppar tyvärr ut igen. Blödning i kväll som inte kan tolkas som något annat än ett missfall. Tidigt. Vecka 4+6 så jag fick bara glädjas i tre dagar... Nåja, kroppen var väl inte redo då vår lilla Svala föddes och dog i vecka 40+6 för tre månader sedan. Livet slår kullerbyttor med oss och vi måste bara hänga med. Ska nog inte planera och drömma för mycket utan ta livet som det kommer. Det är nog enklast så. Lycka till till er alla. Vi kommer igen!
    Nej!
    Var det en stor blödning? Fortsätter den? Ibland kan man ju få blödning utan att det är missfall, vet flera här inne som haft det. 
    Varm kram och önskar er allt gott.
    Älskar dig för evigt mitt barn, du är så saknad.
  • SofiaL
    MaC skrev 2009-09-17 21:44:28 följande:
    Hoppar tyvärr ut igen. Blödning i kväll som inte kan tolkas som något annat än ett missfall. Tidigt. Vecka 4+6 så jag fick bara glädjas i tre dagar... Nåja, kroppen var väl inte redo då vår lilla Svala föddes och dog i vecka 40+6 för tre månader sedan. Livet slår kullerbyttor med oss och vi måste bara hänga med. Ska nog inte planera och drömma för mycket utan ta livet som det kommer. Det är nog enklast så. Lycka till till er alla. Vi kommer igen!
    Nej! Stor kram till dig!

    Snorppan; Tackar för ny tråd
  • Änlamamma

    Gör ett avtryck i tråden. beklagar till dig Mac !!!

    om 2 veckor är det inskrivning...hua. jag e såååååååå nervös. då kommer jag vara i ca v 10.

    Kul sofia att vi får följas åt, detta skall ju bli sååå bra!

  • SofiaL
    Änlamamma skrev 2009-09-18 12:41:49 följande:
    Gör ett avtryck i tråden. beklagar till dig Mac !!! om 2 veckor är det inskrivning...hua. jag e såååååååå nervös. då kommer jag vara i ca v 10. Kul sofia att vi får följas åt, detta skall ju bli sååå bra!
    Ja det ska bli mega bra Jag har inskrivning om 2,5veckor, tkr vi följer varandra ruskigt bra
  • RebeccaR

    Ville bara gratta alla nyplussade samt gratta jaxon och Jessica26 som nu får mysa med sina små tösabitar SÅ FINA är de!!!


    *Ängeln Aaron* Lilla Turid och nytillskottet Triton
Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 8