• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-19 21:00:23 följande:
    Men fan då... Hur ska jag nu våga gå och lägga mig ikväll. Tänk om biljetterna släpps i helgen :-/
    vad säger sidan?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

    Jaha ja, så var det med den saken. Nu dör Rambo snart, var pigg för 1 min sedan och nu ligger han i buren och antagligen fått en hjärnblödning

  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-19 21:10:53 följande:
    Jaha ja, så var det med den saken. Nu dör Rambo snart, var pigg för 1 min sedan och nu ligger han i buren och antagligen fått en hjärnblödning
    Nu så är han medvetslös, men ligger fortfaranade och kipar efter luft.
    Varför ALLTID när man inte kan åka och lämna djuret hos en vett?
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-19 21:10:53 följande:
    Jaha ja, så var det med den saken. Nu dör Rambo snart, var pigg för 1 min sedan och nu ligger han i buren och antagligen fått en hjärnblödning
    Poor little guy
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-19 21:15:45 följande:
    Nu så är han medvetslös, men ligger fortfaranade och kipar efter luft. Varför ALLTID när man inte kan åka och lämna djuret hos en vett?
    Hur gammal är han?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    no way..


    BooBoo skrev 2009-11-19 20:04:03 följande:
    Just ja.. morsan ringde o sa att jag ska ta svinsprutan. HELL NO sa jag...
  • Bevabus

    Åh va trist ja varför blir djuren alltid sjuka sent på kvällen eller npå helgerna??
    Orkar inte ens tänka på hur det kommer bli att förlora min kanin en dag, hemska tanke. Hoppas Rambo får somna in i lugn och ro


    mona83 skrev 2009-11-19 21:15:45 följande:
    Nu så är han medvetslös, men ligger fortfaranade och kipar efter luft. Varför ALLTID när man inte kan åka och lämna djuret hos en vett?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael