• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

    vet hur du ska göra med kaninen angående vintern nu då? googla annars....väldgit bra att veta, så du inte bara tar ut henne...


    Brooke skrev 2009-11-19 22:38:12 följande:
    Okej, men jag hittar tyvärr inte min kaninbok.. Vet inte vart den är :S har letat i flera veckor :S ATJO
  • Småkottarna

    Kikar in som hastigast innan läggdags med ett
    -weeeeeeeeeeeeeeimorgonärdethelg!!!!!-
    Äntligen, tiiiiiid!!!

    Vi hörs i morgon!!

  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-19 22:39:26 följande:
    Vad händer i morgon då??
    I morron ska jag lämna Tobais på dagis, hämta pengar på banken åka och storhandla eller om jag gör dte när mormor kommit hem från jobbet så jag kan handla i lugn och ro.
    Sen hämta barn.
    Städa lite i morron med. Normalt brukar Rambo och Svante få sina stor rengörning av burarna, byter ut allt 1 ggr i veckan. städar givettvis i veckan med. Men så lätt att missa nått litet kiss. Så i morron blir det bara Svante som får.
    Rambos bur åker upp på vinden.
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-11-19 22:53:51 följande:
    Kikar in som hastigast innan läggdags med ett -weeeeeeeeeeeeeeimorgonärdethelg!!!!!- Äntligen, tiiiiiid!!! Vi hörs i morgon!!
    Dom håller på att uppdaterar sidan nu Wiee
  • mona83

    I helgen ska Tobias få en stor säng. Han har fortfarande spjälisen, men man kan fälla ena lånsidan så blir som ett lågt staket. Men nu jäklar ska det bli av. Skjutit på det för länge nu.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael