• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-19 23:04:36 följande:
    I morron ska jag lämna Tobais på dagis, hämta pengar på banken åka och storhandla eller om jag gör dte när mormor kommit hem från jobbet så jag kan handla i lugn och ro. Sen hämta barn.Städa lite i morron med. Normalt brukar Rambo och Svante få sina stor rengörning av burarna, byter ut allt 1 ggr i veckan. städar givettvis i veckan med. Men så lätt att missa nått litet kiss. Så i morron blir det bara Svante som får.Rambos bur åker upp på vinden.
    Okej, vet inte vad jag ska säga, roligt kanske haha..

    Själv blir det in till stan och sätta mig på bilskolan en stund, mellan 13-15 eller så om pappa kan vänta så länge. Iaf till kvart över två får se hur länge det blir. Ska väl prata med min lärare oxå och säga att jag kanske är redo för att boka in tid för teori och uppkörning..
    (jisses va min mage vrider och vänder på sig när jag skriver om teori och uppkörning :O )
  • Bevabus

    bra, för du sa ju innan att du tänkte göra det.


    Brooke skrev 2009-11-19 22:55:51 följande:
    jag ska inte ta ut henne du behöver inte oroa dig..
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-19 23:08:50 följande:
    Okej, vet inte vad jag ska säga, roligt kanske haha.. Själv blir det in till stan och sätta mig på bilskolan en stund, mellan 13-15 eller så om pappa kan vänta så länge. Iaf till kvart över två får se hur länge det blir. Ska väl prata med min lärare oxå och säga att jag kanske är redo för att boka in tid för teori och uppkörning.. (jisses va min mage vrider och vänder på sig när jag skriver om teori och uppkörning :O )
    Nja inte speciellt kul. Barnbidraget rycker fortare än man hinner se det typ :-/. Städning hatar jag men man slipper tyvärr inte annars hade jag gärna sluppit
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-19 23:13:56 följande:
    ja det visste jag, men har aldrig sett den filmen..
    Jag har sett den, den är skit bra.. DU måste se den :P Har letat efter den på DVD men ahr inte hittat :S

    Eller så har jag inte kollat på ett tag bara haha
    Bevabus skrev 2009-11-19 23:14:14 följande:
    bra, för du sa ju innan att du tänkte göra det.
    Jag fundera på det, men tänker inte göra det, hon kommer iaf inte följa med ut. Hon är en hare.

    Nej nu går jag och lägger mej.. Trots att jag inte är trött :S
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-19 23:08:50 följande:
    Okej, vet inte vad jag ska säga, roligt kanske haha.. Själv blir det in till stan och sätta mig på bilskolan en stund, mellan 13-15 eller så om pappa kan vänta så länge. Iaf till kvart över två får se hur länge det blir. Ska väl prata med min lärare oxå och säga att jag kanske är redo för att boka in tid för teori och uppkörning.. (jisses va min mage vrider och vänder på sig när jag skriver om teori och uppkörning :O )
    Du ska se att det går bra .

    Här har du en som satt och körde landvsäg i 6 månader, läraren tyckte inte att tjejer ska ha lstbils kort eller nått.... Killarna klarade jätte fort.

    När jag började sista året hade jag inte klarat ett enda kort, vi skulle ta 3 behörigheter. Men när3an var slut hade jag kört in allihopa.

    Så du ska se du kommer oxå fixa det
  • Bevabus

    Är det inte bättre att du tar reda på det riktiga skälet till varför du inte bör ta ut henne? Så du får bättre förståelse och kunskap om det?


    Brooke skrev 2009-11-19 23:15:52 följande:
    Jag fundera på det, men tänker inte göra det, hon kommer iaf inte följa med ut. Hon är en hare. Nej nu går jag och lägger mej.. Trots att jag inte är trött :S
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael