• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-19 23:22:39 följande:
    Ikväll saknar jag BooBoo och messmör......
    Ja vart är hon? Var hon inte här förut?
  • Bevabus

    hon har däckat kanske


    mona83 skrev 2009-11-19 23:23:53 följande:
    Ja vart är hon? Var hon inte här förut?
  • mona83

    Dom jäkla rumpnissarna på bion här har slutat visa this is it, skulle ju visas TRE veckor till ju . Sammanlagt blir ju det 5 veckor. Så iaf Nov ut borde dom ha visat. Jag skulle ju se den i morron eller på lördag igen ju....

  • Bevabus

    konstigt! :S


    mona83 skrev 2009-11-19 23:38:07 följande:
    Dom jäkla rumpnissarna på bion här har slutat visa this is it, skulle ju visas TRE veckor till ju . Sammanlagt blir ju det 5 veckor. Så iaf Nov ut borde dom ha visat. Jag skulle ju se den i morron eller på lördag igen ju....
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-19 23:40:36 följande:
    konstigt! :S
    Skit dumt. Skulle se den med en kompis som inte sett den ännu....
  • mona83

    Ne fan, jag kan nog gå och lägga mig. Dom börjar nog inte sälja nåra biljetter i natt ändå. Dom håller ju liksom på att uppdaterar sidan just nu.....

  • mona83

    Du Bevvan, vad tror du om det här? Har funderat på att det vore gott med nått vegetariskt i veckan. Funderade på att köpa corngryt bitar, såna där wok grönsaker med vattenkastanjer i och sen nån smaksatt crem fraishe och göra en gryta av. Ha Couscous till det.

    Ungarna gillar veg mat, brukar köpa bla dom där goda veg-snitzlarna

  • Bevabus

    Oj det låter spännande!
    Jag är personligen så förtjust i wok eller couscous, men veg-scnitzlar är kanon!


    mona83 skrev 2009-11-19 23:53:29 följande:
    Du Bevvan, vad tror du om det här? Har funderat på att det vore gott med nått vegetariskt i veckan. Funderade på att köpa corngryt bitar, såna där wok grönsaker med vattenkastanjer i och sen nån smaksatt crem fraishe och göra en gryta av. Ha Couscous till det. Ungarna gillar veg mat, brukar köpa bla dom där goda veg-snitzlarna
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-19 23:54:52 följande:
    Oj det låter spännande! Jag är personligen så förtjust i wok eller couscous, men veg-scnitzlar är kanon!
    Vet inte om ungarna gillar det heller, men måste ju testa. Funderar på att köra mera veg istället för att bara äta det gamla vanliga. Blir bara samma mat vecka ut och vecka in. Veg mat är ju faktkist rätt gott
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael