• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-20 11:44:57 följande:
    har du sett första??
    Jag har inte sett nån av filmerna..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-20 11:46:24 följande:
    Den här filmen är mycket mildare, tonårsvariant De vågar knappt kyssa varandra för att Edward (Rob Pattinson) är så rädd att han ska bita Bella och därmed döda henne eller göra henne till vampyr. Varulven är Bellas bästa vän Jacob. Vampyrerna och Varulvarna är fiender så hon slits emellan dem
    Känner igen handlingen
    Är det inte nå liknande i filmen.. öhm.. Va fan heter den nu då.. Med den där Wolf.. hehe
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    *duh* New Moon är ju uppföljaren till "Twilight" som jag har försökt få dig att se hahah


    BooBoo skrev 2009-11-20 15:01:15 följande:
    Känner igen handlingen Är det inte nå liknande i filmen.. öhm.. Va fan heter den nu då.. Med den där Wolf.. hehe
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-20 15:03:56 följande:
    *duh* New Moon är ju uppföljaren till "Twilight" som jag har försökt få dig att se hahah
    duuuh
    haha... Kom bara o tänka på en anna film nu.. Den där wolf.. och hon.. ehm.. Halle barry är med där... dom är mutanter eller nåt..
    äh!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    never heard of it haha

    But the kiiid is not my son....*sjunger*


    BooBoo skrev 2009-11-20 15:49:54 följande:
    duuuh haha... Kom bara o tänka på en anna film nu.. Den där wolf.. och hon.. ehm.. Halle barry är med där... dom är mutanter eller nåt.. äh!
  • Småkottarna
    mona83 skrev 2009-11-19 23:05:30 följande:
    Dom håller på att uppdaterar sidan nu Wiee
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!!!
    Sitter som på nålar, undrar när de släpper upp sidan igen! Så nyfiken på vad det ska stå!!!

    Äntligen är det helg. Jag har shoppat en jäkla massa kläder till barnen, solen har skinit hela dagen, en underbar dag som slutade med migrän. Nu har jag dock snortat Zomig och vilat en stund så det känns som att det är på bättringen nu. Snart in mot stan o köpa geisha i lass.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael