• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 19:55:52 följande:
    Är det sån där qourn du ätit?... Jobbigt o spy   Hoppas du känner dig bättre snart...
    Tack! Har sovit ett tag nu, mår bra nu verkar det som...trodde nästan att jag skulle spy igen
    Missade hela Melodifestivalen men det är skitsamma.

    Aa sån där quron-färs. Vete tusan vad det är i den som jag inte tål :S
    Sing for the moment
  • Bevabus

    Go mörrrrön. Har varit uppe sen 6:20, precis som jag lovade mig själv
    Ska försöka hinna steka pankisar innan melodifestivalen börjar. Gaah va hungrig jag är. Bara pappa som är uppe än så länge.


    Sing for the moment
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-07 01:17:37 följande:
    han är skådis.. Han har varit med i Rocky IV 1985
    Det förklarar varför jag inte visste vem det är. Såna filmer kollar jag inte på....
  • KikiBoo

    Doffe är cool
    När går reprisen Bev? festivalen alltså...
    Ska se familjen annorlunda oxo{#lang_emotions_laughing}


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-07 07:42:43 följande:
    Go mörrrrön. Har varit uppe sen 6:20, precis som jag lovade mig själv Ska försöka hinna steka pankisar innan melodifestivalen börjar. Gaah va hungrig jag är. Bara pappa som är uppe än så länge.
    Människa
    Jag vaknade 7.30 .. Men barnen sov så jag tvingade mig själv att somna om. Dummer! Jag vet ju mkt väl om att efter kankse 30 min så vaknar dom.. Jag borde igentligen gått upp.. Nåväl
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Ogabinne

    god morgon

    Varit uppe ett par timmar. Dammsugat och skurat rummen jag inte hann igår... bara skurning av toa o badkar o sånt trist kvar, o dammsugning o skurning av kidsens rum. Men, det är bombnedslag där inne så först ska storebror komma hem och hjälpa oss att städa undan leksakerna innan jag kan komma in där.

    Nu ska vi gå ner till kiollen o bunkra nikotin som bara hej hopp tog slut. Lite senare blir det långpromenix till stan. Ska nog ta en omväg idag så jag kommer upp i 10 tusen. 126 står den på just nu. Haha, great job!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael