• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

    Bev! Jag åt den där färsen en gång, ville bara prova för o se hur den smakade så jag köpte hem den till tacos. Jag mådde otroligt illa efteråt och fick kaos i magen, har aldrig ätit den efter det. Trodde det var en slump, men kanske det inte var det då?

  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-07 09:45:42 följande:
    Doffe är cool När går reprisen Bev? festivalen alltså...Ska se familjen annorlunda oxo
    9:45. Det sista numret var precis nyss!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-07 09:47:01 följande:
    Människa Jag vaknade 7.30 .. Men barnen sov så jag tvingade mig själv att somna om. Dummer! Jag vet ju mkt väl om att efter kankse 30 min så vaknar dom.. Jag borde igentligen gått upp.. Nåväl
    haha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-07 10:22:01 följande:
    Bev! Jag åt den där färsen en gång, ville bara prova för o se hur den smakade så jag köpte hem den till tacos. Jag mådde otroligt illa efteråt och fick kaos i magen, har aldrig ätit den efter det. Trodde det var en slump, men kanske det inte var det då?
    Men oj {#lang_emotions_surprised} alltså det måste ju vara nåt fel på den! Undrar om det var samma sort vi åt då..
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Bevabus skrev 2010-02-07 10:41:45 följande:
    Men oj  alltså det måste ju vara nåt fel på den! Undrar om det var samma sort vi åt då..
    Fast å andra sidan så har ju min syster också ätit av den och hon mådde inte dåligt. Det måste vara nåt ämne i det som jag inte tål...
    Sing for the moment
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-07 10:40:35 följande:
    9:45. Det sista numret var precis nyss!
    Oh! Förmorrat!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-07 10:44:35 följande:
    Oh! Förmorrat!
    Låtarna var inte så superbra, tre utav dem var okej men inga vinnare tror jag möööjligtvis Salem Al Fakir kan vinna...
    Sing for the moment
  • Bevabus

    Superhärligt väder idag förresten, solen ligger på!{#lang_emotions_sunny}
    Jag ska duscha om ett tag och sen gå till affären....
    Imorgon börjar min praktik, äntligen.


    Sing for the moment
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-07 10:55:13 följande:
    Låtarna var inte så superbra, tre utav dem var okej men inga vinnare tror jag möööjligtvis Salem Al Fakir kan vinna...
    Ja han får gärna vinna. Han är grymt skön. Dock så har jag ju inte hört låten.. Men de jag har hört gillar jag
    Finns väl o kolla på yotube snart. Doffe skulle jag ju vilja se
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

    Solen skiner, himlen är blå.. Jag är mörk o trist men ack så söt ändå
    Nu går jag o kidsen, plus dogbert till ghettot..

    Adios!


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael