• Vädur 78

    gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2

    vi som gjort ivf och äntligen har fått vårt efterlängtade plus

  • Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2
  • Josefin L

    Clearblue: Grattis!! Hoppas du återhämtar dig snabbt efter snittet!

    Höst flckan: Men va jobbigt!! Stackars dig. Krya på dig!

  • mammaNena

    Clearblue: grattis till flickan, även om det verkat väldigt jobbigt på vägen!

    Höst: Fy, JAG vet det där om att ligga på sjukan och ha barnen och maken hemma finns inget värre ställe när man bara vill hem! hoppas du får komma hem snart!  *kram*

  • Höst flickan

    har fått eget rum så i nu är Tilda här o micke ska sova här med mig..känns mycket bättre.Hjärta


    ♥ min dröm har gått i uppfyllelse♥
  • Dipsy

    hallojsan vaknade i morse klockan 06.00 och inser att jag sovit hela natten utan att behöva gå på toaletten sen 22...bara det blir man ju orolig av...styker och buffar på magen men inget gensvar...lite panik känslor...fick åka in och kolla så allt var bra...hade ju tid i morgon för bedömning om igångsättning...men känner att jag inte kan vänta ett helt dygn när jag känner mig så här uppstressad...
    allt såg fint ut..så det passar på att känna om jag är mogen...AAAJJJ vad ont det gör, hur i helsikke ska man överleva förlossningen...?
    det var jag ju givetvis inte och jag ska få komma på ny bedömning på torsdag...
    bebis förväntas väga i nuläget 4300...siffrorna ökar snabbt...bara det gör ju att man blir stressad, man ska ju orka få ut bebis oxå....

  • Mollystar

    BF i dag då , längtar sååå tills det startar samtidigt som jag gruvar mig för smärtan. Har en mycket låg smärtgräns men det går nog bra. :)

  • mammaNena

    Idag är John 8 veckor! tänk va tiden går! Hjärta

    Lilla my: det går bra! en helt annan känsla än om man t.ex. skadar sig. och tänk på vad du får av den! inte ett blåmärke iaf

  • Mollystar
    mammaNena skrev 2010-06-22 16:10:56 följande:
    Lilla my: det går bra! en helt annan känsla än om man t.ex. skadar sig. och tänk på vad du får av den! inte ett blåmärke iaf
    Nej det får man ju inte . Hehe Jo jag vet att det kommer att gå bra. Är bara lite nervös . :) Vill bara att det ska starta snart. :)
  • 1111111

    Hej alla i tråden, grattis till alla bebisar som tittat ut! Jag har följt med här men den sista tiden av min graviditet var jag för trött och hade för ont i fingrarna för att skriva nåt.

    För en vecka sedan föddes min dotter. Förlossningen gick fort som tusan och blev en väldigt positiv upplevelse. Jag hade värkar i tre och en halv timme innan vi åkte in till förlossningen, sen var vi där i fem timmar innan hon kom ut. Som smärtlindring använde jag varmt bad och dyktekniken.

    Vi mår bra, hon är nöjd med det mesta, sover bra nästan hela nätterna och äter som en häst nästan hela dagarna

    Lycka till nu alla som står på tur att föda, ni har något underbart att se fram emot.

  • Mollystar
    1111111 skrev 2010-06-23 13:43:59 följande:
    Hej alla i tråden, grattis till alla bebisar som tittat ut! Jag har följt med här men den sista tiden av min graviditet var jag för trött och hade för ont i fingrarna för att skriva nåt.

    För en vecka sedan föddes min dotter. Förlossningen gick fort som tusan och blev en väldigt positiv upplevelse. Jag hade värkar i tre och en halv timme innan vi åkte in till förlossningen, sen var vi där i fem timmar innan hon kom ut. Som smärtlindring använde jag varmt bad och dyktekniken.

    Vi mår bra, hon är nöjd med det mesta, sover bra nästan hela nätterna och äter som en häst nästan hela dagarna

    Lycka till nu alla som står på tur att föda, ni har något underbart att se fram emot.
    Grattis till flickan. Vad skönt att det har gått bra. Längtar efter våran så mycket nu. :)
Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2