• 2små2stora

    Gravid med syskon till barn födda 2007

    Jag har ett barn född 2007 och nu är jag gravid med nästa.
    Hoppas att det finns fler som väntar syskon till en barn som har sin härligaste {#lang_emotions_wink} tid just nu {#lang_emotions_smile}

    Det är inte samma sak att vara gravid med syskon som med första barnet så här kan vi prata om allt.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-10 08:28
    BF-listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-2-160/m50651972.html
  • Svar på tråden Gravid med syskon till barn födda 2007
  • 3 hjärtan
    Turboplingen skrev 2010-03-08 11:50:15 följande:
    Tänkte att det kanske är dags att hoppa in här =pHar en dotter född september 2007, och nu bakas det ett syskontill henne som är beräknat till den 2 aug.Får väl se, tror datumet ändras till den 4e på torsdag då det ärrutin ultraljuds dags =)Bor i sthlm för övrigt!
    Hej! tror minsann vi hängde i samma tråd när vi väntade första!
  • 2Fina

    Har haft konstiga hugg rakt fram nedtill i magen i helgen, igår kväll när jag hade lagt mig började bebben röra sig och då kom h*n åt det onda stället, känns inte som ligamentshugg, någon som har någon idé? Kände det igen alldeles nu. Har moderkakan i framvägg så den borde sitta ungefär där det hugger till ibland (inbillar jag mig alltså).


    Turboplingen skrev 2010-03-08 11:50:15 följande:
    Tänkte att det kanske är dags att hoppa in här =pHar en dotter född september 2007, och nu bakas det ett syskontill henne som är beräknat till den 2 aug.Får väl se, tror datumet ändras till den 4e på torsdag då det ärrutin ultraljuds dags =)Bor i sthlm för övrigt!
    Välkommen
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Turboplingen
    3 hjärtan skrev 2010-03-08 12:32:35 följande:
    Hej! tror minsann vi hängde i samma tråd när vi väntade första!
    Det säger du =p
    Jag hänger fortfarande kvar i den tråden =p
    Ett par tjejer som är kvar sen start..
    Nova 070902, Plutt BF 100802
  • 3 hjärtan
    Turboplingen skrev 2010-03-08 13:35:16 följande:
    Det säger du =pJag hänger fortfarande kvar i den tråden =pEtt par tjejer som är kvar sen start..
    Aha, vad är det för länk till den? Tappat bort den.
  • Madelen21

    Nu har jag varit på ul! Sååå mys!! Å så fick vi veta att vi väntar en liten pojk:) Blev ändrat Bf datum till 29 Juli. Förut var det 1a Augusti :)

  • smulan9
    Madelen21 skrev 2010-03-08 16:29:19 följande:
    Nu har jag varit på ul! Sååå mys!! Å så fick vi veta att vi väntar en liten pojk:) Blev ändrat Bf datum till 29 Juli. Förut var det 1a Augusti :)
    Å va mysigt!! En liten pojke med...hade du en sen innan??
    Jag längtar så till RUL!!!! Får se om de berättar könet här...vill så gärna veta!!
    Annars blir det 3D i sommar
  • Puman78
    Madelen21 skrev 2010-03-08 16:29:19 följande:
    Nu har jag varit på ul! Sååå mys!! Å så fick vi veta att vi väntar en liten pojk:) Blev ändrat Bf datum till 29 Juli. Förut var det 1a Augusti :)
    Å va kul :)
  • studentskan

    Hej! Har också varit på Ul idag. Här är det nytt sen förra grav 2007, att man får två ul. Jag är ju bara i v.12 men man såg rätt bra ändå, den sprattlade runt hela tiden när vi tittade och viftade med armarna. Blev dock inte så bra kort men man ser ju bättre på nästa Ul i v.20. blev tillbakaflyttad två dagar, BF 20 september istället för 18.

Svar på tråden Gravid med syskon till barn födda 2007