• MrsR

    Tvillingar i april, tråd 3

    Såg att tråd nr 2 är stängd och startar härmed en ny för slutspurten innan alla våra småttingar kommer ut.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 12:05
    Tillägg: Det verkar ha kommit in en massa spaminlägg i tråden, "våra" inlägg finns från trådstart tom s 13 och börjar sedan på s 26 igen.

  • Svar på tråden Tvillingar i april, tråd 3
  • MrsR

    Nä, nåt tok har det blivit. Men det verkar ju som om det går att skriva inlägg ändå.

    lillamy81: När har du fått din snitttid?

    Jag tycker faktiskt att min mage sjunkit lite nu och om jag inte inbillar mig så har jag lite lite svag molande mensvärk. Det kanske finns hopp om bebisar nån gång snart iallafall?
    Med snart menar jag kanske om en vecka eller så....

  • MrsR

    Jag tror att någons dator hakat upp sig och sänt en massa inlägg, det ser ut som det.

  • Kräftis 25

    Jag har meddelat supporten att tråden är konstig! 

  • Camino

    Hejsan, jag undrar om det blev bättre nu ?

    Mvh Moderator


    Never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee...
  • MrsR
    Camino skrev 2010-04-08 21:49:39 följande:
    Hejsan, jag undrar om det blev bättre nu ?Mvh Moderator
    Alla konstiga inlägg finns ju kvar, men det går att skriva ändå.
  • Billie

    Halloj!

    Den 30/3 kl 17.58 kom Gabriel till världen 2660 gram och 46 cm lång, kort därefter 18.16 kom Valter till världen 2890 gram och 48 cm lång. Igångsättningen var kanon, har aldrig varit så fräsch efter en förlossning som den här gången, en krystvärk för 1:an och 2:an kom av bara farten när vattnet gått med fötterna först. Blev några dagar på NEO, Valter hade vatten i lungorna, var kall samt hade infektion så det blev öppen kuvös. Gabriel hade också infektion och var kall så han fick dela kuvös med brorsan. Sen var Valter "snabbandad" så han hade cpap första dygnet och när Gabriel var 2 dagar så fick han sola kommande två dygn för sin gulsot. Men nu är allt toppentoppen och vi är hemma och mår bra, båda har redan kommit ikapp sig i vikt. Matar med flaska, de är inte speciellt förtjusta i att amma men jag har massor av mjölk att pumpa.

    Kan inte läsa några inlägg på tråden, hoppas det funkar sen så jag kan läsa ikapp vid senare tillfälle!

  • MrsR

    Grattis Billie! Skönt att förlossningen gick bra och att ni fått komma hem nu.


     


    Gamla inlägg går att läsa på sida 10-11 eller nåt sånt, däremellan finns en massa spaminlägg fram till denna sida.


     


    Här är det lugnt.....

Svar på tråden Tvillingar i april, tråd 3