• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Majbarnen

    Vad 17 är naveldrag!?

    Jag har kollat färdigt på hockey för den här säsongen

    Vad har du?

  • OsminkadSanning
    majsssan skrev 2010-04-08 23:51:47 följande:
    Vad 17 är naveldrag!? Jag har kollat färdigt på hockey för den här säsongen Vad har du?
    Du är inte den första att fråga, ingen som haft det!? Det drar från naveln ner till "härligheten" och känns jätte konstigt spec om man rätar ut sig så man får liksom kura ihop sig till en boll då brukar det gå över :P

    Jag har ont i nacken

    vad har du?
  • Majbarnen
    OsminkadSanning skrev 2010-04-09 10:51:07 följande:
    Du är inte den första att fråga, ingen som haft det!? Det drar från naveln ner till "härligheten" och känns jätte konstigt spec om man rätar ut sig så man får liksom kura ihop sig till en boll då brukar det gå över :PJag har ont i nackenvad har du?
    Haha, aldrig hört talas om eller varit med om! Drar det på utsidan eller insidan då? {#lang_emotions_undecided}

    Jag har lärt mig ett nytt uttryck!

    Vad har du?
  • lalasmama
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-09 11:06:25 följande:
    Jag har fått ångest och ont i magen då jag verkligen HATAR att gå till AF. Vad har du?
    stackars AYF, kramar om & håller tummarna för att de går bra!! {#lang_emotions_flower}

    jag har vinkat åt en kompis (hon gick förbi utanför)

    vad har du?
    ♥ Jag älskar mina små prinsar ♥
  • Aint Your Fairytale
    lalasmama skrev 2010-04-09 11:09:30 följande:
    stackars AYF, kramar om & håller tummarna för att de går bra!! jag har vinkat åt en kompis (hon gick förbi utanför)vad har du?
    Tack... Jag tycker man borde avskaffa AF, skiten suger ju. {#lang_emotions_undecided}

    Jag har ett behov av att försöka få mig på bättre tankar och slippa må dåligt p.g.a. AF-helvetet.

    Vad har du?
  • lalasmama

    AYF: när ska du dit? ska vi ta en omgång betapet innan? så du tänker på nåt annat menar ja..

    jag har försökt pigga upp AYF..

    vad har du?


    ♥ Jag älskar mina små prinsar ♥
  • Majbarnen

    Jag har ganska mycket att göra egentligen, men ingen lust

    Vad har du?

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6