• AasaC

    Vi med barn födda år 2000!

    Här är en fortsättningstråd för oss som har barn födda-00. Jag har dock ingen aning om vilket nummer i ordningen denna är. {#lang_emotions_undecided} Alla är ju dock välkomna hit ... även om du inte varit med i någon tidigare tråd. Bara du har ett barn som är fött år 2000. {#lang_emotions_smile}



    VÄLKOMNA!


    children holding hands playing game red rover animated gif
  • Svar på tråden Vi med barn födda år 2000!
  • La Lola

    Kikar in lite.


    *mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • solfrost
    La Lola skrev 2010-03-20 08:14:00 följande:
    Kikar in lite.
    Trevligt:) har du också en -00a?
    små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • La Lola
    solfrost skrev 2010-03-20 08:16:12 följande:
    Trevligt:) har du också en -00a?
    Eftersom det står så i min sidfot så, ja.
    *mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • AasaC
    solfrost skrev 2010-03-19 15:39:42 följande:
    Ja långt blev det, men det är väl roligt:) Saga är aktivare/påhittigare än de flesta i hennes ålder, så jag hoppas att jag får fritids längre än vad man får med:) Vi får väl se vad som händer i framtiden. Idag har jag fått feber:( + att maken jobbar dygn:( så det är bara att masa sig iväg på dotterns ridning med pojkarna i släptåg:) alvedon får bli min vän resten av dagen:) Ja det låter mysigt att bo där. Jag förstår att ni flyttade, vi flyttade från gbg till skåne för att få lugnare uppväxtmiljö...
    Usch, vad jobbigt med feber ... och ensam med barnen. Hoppas det snart blir bättre.
  • annki72

    HEEEJJJJ
    Kul att tråden fortsätter och att det kommer lite nya =)

    Här har inte hänt så mycket sen sist =)

    Felix  som då är född -00 har ju diabetes så det mesta kretsar runt det ibland och allt strul det bär med sig.

    Vi trivs i vårt nya hus ute i skogen och allt funkar fortfarande i skolan, en helt underbar liten skola =)


    Mamma till 4 söner och en dotter
  • The past is now
    annki72 skrev 2010-03-20 20:23:14 följande:
    HEEEJJJJKul att tråden fortsätter och att det kommer lite nya =)Här har inte hänt så mycket sen sist =)Felix  som då är född -00 har ju diabetes så det mesta kretsar runt det ibland och allt strul det bär med sig.Vi trivs i vårt nya hus ute i skogen och allt funkar fortfarande i skolan, en helt underbar liten skola =)
    Vad jobbigt... Hur upptäcktes det?
  • solfrost
    La Lola skrev 2010-03-20 08:19:51 följande:
    Eftersom det står så i min sidfot så, ja.
    *skrattar* JA ibland har man för bråttom:)
    små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • solfrost
    AasaC skrev 2010-03-20 10:09:13 följande:
    Usch, vad jobbigt med feber ... och ensam med barnen. Hoppas det snart blir bättre.
    Ja det är inte roligt, men det gick fport över:)
    små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
Svar på tråden Vi med barn födda år 2000!