• Winka

    Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0

    Treåringar blir fyraåringar och vi som vill hänger kvar snackar och trivs...

  • Svar på tråden Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0
  • litetknyte

    Ja, det är ganska så tyst här numera. Folk hänger på fejjan kanske?

    Det börjar så sakteliga närma sig nedkomst för oss iaf. 10/3 är det dags (gör INGET om h*n kommer tidigare kan jag säga - är less och har ont). Ska bli spännande.

    Hur mår ni andra?


    Älskar min lilla Vingeling
  • Ekorrfamiljen

    Ju fler som skriver desto fler hittar väl tillbaka hit! Jag hänger mest i en barnvagnstråd och så tråden för november -09 och juni-11-bebbar. Går in i v. 17 idag. (16+0) 3 veckor kvar till rul.


    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Idizen

    ojojoj.. fler bäbisar på gång i tråden =) va kul
    grattis till er..

    här går det full fart frammåt. Casper är 3 ½ månad nu och det är tufft emellanåt..
    om 2 veckor åker vi till egypten. ska bli så skönt.. får se hur barnen reagerar...

  • Ekorrfamiljen

    idizen: Redan 3,5 månad? Shit, hänger inte med. Kul med Egypten, tur att ni inte skulle till Tunisien. Obestämd Själv börjar jag också längta efter sol och värme men vi ska leta nytt hus så här blir inga solresor på länge nu.


    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Idizen

    jajamänsan. tiden går snabbt =) haha....


    ja det e verkligen tur man inte ska dit.


     


    Kul med hus, var letar ni någonstans?


     

  • Ekorrfamiljen

    Vi letar ungefär 3 mil från där vi bor nu. Det är lugnare och så är ju priserna såklart något lägre där också. Fördelen är att det är bra bussförbindelser och att vi känner folk som bor på den orten och de har barn som är ungefär jämngamla med Vendel och Vemund.


    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Längta

    Säger hej hej jag också! :)

    Vi har det bra! Lovis som nyss var en liten nyföding är drygt 2,5 månad! Jag sörjer när jag viker undan alla kläder hon växer ur för högst troligt är detta vårt sista underverk. :(

  • Smileycat

    Grattis till kommande syskon Korren skriver jag även här då
    Och vad fort allas bebisar växer, man hänger ju inte med
    Känns som "alla" får/ ska/ eller har fått smått precis nu.. Inom loppet på en vecka så har TRE stycken fått smått och väntar på någon mer..

    Här är det väl dock inte så bra..
    Tankarna kämpar med ett tråkigt besked..
    Liam har fel på hjärtat!
    Nu är det iaf utrett varför det är dåligt tillväxt på grabben och infektionskänslig (jättesjuk just nu dessutom)..
    Han har ett hål i förmaksskiljeväggen (ASD), ett stort hål.. 
    På sätt o vis är det väldigt skönt att veta varför han blir sjuk så fort vi "är ute" och varför han är så liten trots att han äter så mycket.. Men jobbigt då det blir operation!
    Min lilla kille.. 


    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • väntar4an 2010

    smiley:
    så rist att höra att din kille inte är helt frisk, men du ska se att op kommer gå jättebra även att det är jobbbigt som föräldrer och den väntar som är  under op . nu finns det ju hur bra läkare som hälst och som e spec på barn .

    kram

    min lilla skrutta har ju precis ( 4/1 ) fyllt 1år


    Emelie-010224 Albin-060520 Dante-080426 Idun-100104
Svar på tråden Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0