• MrsNash

    Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 17

    Vi snackar vidare om allt mellan himmel och jord och försöker få till lite lekdejter med kidsen då och då!

  • Svar på tråden Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 17
  • Palomis

    Vilken tid som helst egentligen. Semester som sagt... Cool

  • sydney

    Här kommer ett livstecken från mig också.
    Gör första jobbdagen idag, tungt. Är så TRÖTT!

    Kan inte vara med på lekdejt. Jobbar hela veckan. Ebba är med mormor och morfar denna vecka, de åkte till min syster imorse (som bor söder om Sthlm), och är tillbaka på fredag. Det ska komma en kusin vilken dag som helst, planerad till 5 aug, så får se om den kommer när de är där uppe.

  • Akrobaten

    Vi kan oxå när som! Var det Söndrums kyrkby?


    `´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ `´`´ ~ Cornelia 100425 ~ `´`´
  • MrsNash

    Baboon, härligt vi kommer gärna till er! vi kan närsom oxå, lediga vi med! Antingen ses vi ju på förmiddagen före lunch eller efter lunch, vad tycker ni alla? Jag pratade med Milson igår och de kanske kan, de har semester och kanske ska resa iväg på onsdag morgon.

    sydney - tungt att jobba igen va?!! Skönt för Ebba med lite egentid med mormor och en resa till Stockholm!

  • Palomis

    Hej Sydney! Synd att ni inte kan komma med den här gången, bara det inte dröjer ett år tills vi ses, som det gjorde förra gången. Hoppas du står ut på jobbet


     


    Vad kul att vi kommit igång med träffarna igen! Vi ska nog åka till tjejernas kusiner på sena eftermiddagen i morgon, vad sägs om att ses efter lunch? Kl 13 typ?

  • Akrobaten

    Adress?


    `´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ `´`´ ~ Cornelia 100425 ~ `´`´
  • Palomis

    Ja, inboxa gärna din adress till mig med, Baboon.

  • Baboon

    Akrobaten och Palomis: Min adress skall ligga i er inbox nu.

    Skall bli kul att ses imorgon.

Svar på tråden Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 17