• Hjärtat längtar

    Sydafrika-tråd!

    Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

    Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

  • Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Nånting

    Det känns som att alla håller andan och väntar på att få jubla. Jag håller tummarna för mycket jubel i morgon.

  • ViljaDrömma
    gracel79 skrev 2011-10-11 13:00:58 följande:
    me tooGlad

    shopping tips: förra resan köpte jag så fina berlocker till halsband som föreställer Afrikas karta, på den ena är det en liten diamant längst ner på just sydafrika. Köpte en till mig och en till dottern, fanns flera olika modeller i smyckeaffären på Menlyns köpcentrum.   
    Åh, sånna skulle jag velat ha! Var de dyra?

    Qermit: får jag be dig handla sådana till mig????
  • Qermit
    ViljaDrömma skrev 2011-10-13 19:03:44 följande:
    Åh, sånna skulle jag velat ha! Var de dyra?

    Qermit: får jag be dig handla sådana till mig????
    Absolut . Maila inköpslistan så fixar jag rubbet!

    Håller med om att det är lite otäckt tyst på bb-fronten. Eller om vi vänder på det, det bådar gott inför morgondagen !

    Kram på er!
  • hjärtelängtan

    Hej!
    Idag sade Martie att en norsk familj anländer under morgondagen, så hon hade nog blandat ihop det hela. Alla holländare åker i morgon, så det blir lite tyst och tomt vår sista vecka som det verkar!
    Håller tummarna för er!
    KRAM

  • Qermit
    hjärtelängtan skrev 2011-10-13 19:36:42 följande:
    Hej!
    Idag sade Martie att en norsk familj anländer under morgondagen, så hon hade nog blandat ihop det hela. Alla holländare åker i morgon, så det blir lite tyst och tomt vår sista vecka som det verkar!
    Håller tummarna för er!
    KRAM
    Tack för uppdatering! Holländare som åker innebär plats för svenskar... eller hur är det nu igen?!
  • gracel79
    ViljaDrömma skrev 2011-10-13 19:03:44 följande:
    Åh, sånna skulle jag velat ha! Var de dyra?

    Qermit: får jag be dig handla sådana till mig????

    De var i guld och så var det en diamantliknande liten sten på så de kostade runt 600 kr tror jag. De kan ha funnits i silver också. Kommer inte riktigt ihåg.
  • gracel79

    Vet ni andra att det kom ett BB förra veckan?!Glad. Det var den familjen som väntat längst. Vet inte när de åker ner. Var en annan tjej här i tråden som fick reda på det av AC.

  • Namaste72

    Åhhh nu närmar det sig för flera av er!!! *biter på naglarna!*


    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • ViljaDrömma
    Qermit skrev 2011-10-13 19:10:15 följande:
    Absolut . Maila inköpslistan så fixar jag rubbet!

    Håller med om att det är lite otäckt tyst på bb-fronten. Eller om vi vänder på det, det bådar gott inför morgondagen !

    Kram på er!
    Super!!!!

    Bra tänkt Q; alltså 8 BB kvar att dynga ut imorrn!!!!
Svar på tråden Sydafrika-tråd!