• Klockarn

    Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?

    Om ni drar ett finger mellan skinkorna, så pass långt in att ni nära på snuddar "ingången". Vad luktar ert finger efteråt?

    Jag är inte pervers. Inte mer än någon annan i alla fall. Tungan ute
    Varför jag undrar är för att det finns en tråd på FB där den ena med den andra klagar på att dom haft tjejer som luktat illa när dom tagit henne bakifrån, eller vid 69:an.
    Själv har jag haft relativt många sexpartners, och älskar både 69:an och doggystyle, men har aldrig upplevt att någon luktat där bak.

    Därför är jag nyfiken på ifall jag bara haft tur, eller vad man nu ska kalla det.

    Kanske ska det vara så att det luktar det ena eller det andra där. Vad vet jag.

    Så, vad luktar du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?
  • redneck girl
    Minxy skrev 2011-01-29 23:07:37 följande:
    *gilla*
    tur att någon mer gillar att njuta =) och står på "fel" sida ;)
  • Anonym
    redneck girl skrev 2011-01-29 23:15:04 följande:
    tur att någon mer gillar att njuta =) och står på "fel" sida ;)
    Det finns andra saker i livet än njutning; t ex att vara ett föredöme för andra människor.
  • Anonym (MmmMarabou)
    Klockarn skrev 2010-09-21 14:17:42 följande:
    Om ni drar ett finger mellan skinkorna, så pass långt in att ni nära på snuddar "ingången". Vad luktar ert finger efteråt?

    Jag är inte pervers. Inte mer än någon annan i alla fall. Tungan ute
    Varför jag undrar är för att det finns en tråd på FB där den ena med den andra klagar på att dom haft tjejer som luktat illa när dom tagit henne bakifrån, eller vid 69:an.
    Själv har jag haft relativt många sexpartners, och älskar både 69:an och doggystyle, men har aldrig upplevt att någon luktat där bak.

    Därför är jag nyfiken på ifall jag bara haft tur, eller vad man nu ska kalla det.

    Kanske ska det vara så att det luktar det ena eller det andra där. Vad vet jag.

    Så, vad luktar du?
    Mitt rövhål luktar Noblesse, hur så??....Hur i h-e kan man starta en så idiotisk tråd????????
  • lille Birger
    Anonym (MmmMarabou) skrev 2011-01-30 12:03:51 följande:
    Mitt rövhål luktar Noblesse, hur så??....Hur i h-e kan man starta en så idiotisk tråd????????
    Frågar man inget får man inget veta! Solig
  • honkie

    bästa tråden ever!
    "dra ett finger mellan skinkorna..." DÖDSKUL!
    men jag känner igen det som ts snackar om, vissa luktar unket som fan, andra luktar ingenting. min sambo luktar endast om hon inte duschat på väldigt länge och har varit ute i stallet en hel dag, men då är doften svag ändå. andra luktar direkt efter duschen.
    själv luktar jag bajs!

  • Anonym (BAJS)

    HAHAHAHA!

    Ja jävlar. Det finns folk till allt.

    Ibland misstänker jag att det sitter massa kåta gubbar här som skapar den ena puckade tråden efter den andra för att sen runka till svaren.

    Jesus.......... 

  • redneck girl
    Anonym (BAJS) skrev 2011-01-30 22:43:30 följande:
    HAHAHAHA!

    Ja jävlar. Det finns folk till allt.

    Ibland misstänker jag att det sitter massa kåta gubbar här som skapar den ena puckade tråden efter den andra för att sen runka till svaren.

    Jesus.......... 
    helt klart att vissa drar i tåten när de läser ,både unga killar och äldre gubbar. kanske de ropar på jesus...vad vet jagFlört
  • Isnogood
    redneck girl skrev 2011-01-27 14:47:27 följande:
    jag är på satans sida och där är det helt okej att njuta av sexFlört
    Skål
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Anonym skrev 2011-01-30 11:55:35 följande:
    Det finns andra saker i livet än njutning; t ex att vara ett föredöme för andra människor.
    ...Och det är DÄRFÖR då som du hänger i en "rumpluktstråd"..?!? Obestämd
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • redneck girl
    Isnogood skrev 2011-02-04 20:39:17 följande:
    ...Och det är DÄRFÖR då som du hänger i en "rumpluktstråd"..?!? Obestämd
    ja han/hon är nog liteeeee förtjust iaf Flört
Svar på tråden Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?