• Klockarn

    Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?

    Om ni drar ett finger mellan skinkorna, så pass långt in att ni nära på snuddar "ingången". Vad luktar ert finger efteråt?

    Jag är inte pervers. Inte mer än någon annan i alla fall. Tungan ute
    Varför jag undrar är för att det finns en tråd på FB där den ena med den andra klagar på att dom haft tjejer som luktat illa när dom tagit henne bakifrån, eller vid 69:an.
    Själv har jag haft relativt många sexpartners, och älskar både 69:an och doggystyle, men har aldrig upplevt att någon luktat där bak.

    Därför är jag nyfiken på ifall jag bara haft tur, eller vad man nu ska kalla det.

    Kanske ska det vara så att det luktar det ena eller det andra där. Vad vet jag.

    Så, vad luktar du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?
  • Anonym (Maten)

    Det beror ju förstås på vad man har ätit! Viss mat ger mer luktande gaser, och ja - tjejer fiser också!!

    Är man väldigt hårig i röven så fäster sig lukterna i hårstråna.

  • Anonym (Haha)
    Hasse Qvist skrev 2019-07-24 11:53:48 följande:

    Det är svårt att beskriva, lite surt, lite bakteriellt.

    Jag tror det var moderatpolitikern Gunnar Hökmark som sa: "Hur mycket man än torkar sig i stjärten blir den aldrig riktigt ren". I vissa länder finns det bidéduschar vid WC:n, men duschar man så kommer rövsvetten lik förbannat.


    Äckligt!
  • Hasse Qvist
    Anonym (Haha) skrev 2019-07-24 13:10:55 följande:
    Äckligt!
    Stjärtlukt är naturligt!
  • Anonym (Haha)
    Hasse Qvist skrev 2019-07-24 14:27:42 följande:

    Stjärtlukt är naturligt!


    Jo fast inte fräscht.
  • Hasse Qvist
    Anonym (Haha) skrev 2019-07-25 12:24:54 följande:
    Jo fast inte fräscht.
    Ja, men det kan vara härligt med lite snusk ibland! <3 Glad
  • ballerinakakaoreo

    Ingenting just, möjligtvis sköljmedel från trosorna. Duschar varannan dag och använder våtservetter både fram och bak efter papper när jag gjort nr 2. 

  • ballerinakakaoreo
    Anonym (Haha) skrev 2019-07-24 10:24:30 följande:
    Hur luktar stjärtlukt då?
    Jag tycker ren och skär stjärtlukt luktar svagt som ostbågar... Kanske någon antydan till bajs också.
  • Anonym (Mia)

    Luktar vanligtvis inte nåt särskilt, tror jag. Men dagar som dessa då det är varmt luktar det lite fränt. En blandning av svett och lite bajs. Det tror jag dem flesta gör.

Svar på tråden Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?