• Vädur 78

    Kramiiis vänner

    Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

    Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!


    ♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Mammiztill2
    kramiiis skrev 2011-01-13 09:38:02 följande:
    mammiz: vi hade en bra resa, så länge vi var borta iaf... sen kom vi hem och så började bråken igen. suck. Nu har det iofs varit bra hela denna veckan. *peppar peppar*

    Ja lite synd att han inte var med när det för första gången blev riktat mot honom, jag orkade inte ens ta upp det hemma igår, får väl bli idag. Jag bara är så trött och less på att jaga gynekologer och hitta lösningar och så orkar han inte ens bry sig om att komma ihåg tiderna när jag ska till de olika. men men...

    ja alltså han har gått upp sjukt mycket sen han började jobba i september. Inte alls bra, men att få iväg honom att kolla sig blir svårt. Han bryr sig lixom inte "det är inget fel på mig"...

    gaaaaaaaaaaaaaaaah.

    Jag nästa hoppas att han har genetiska defekter så att det krävs även spermadonation, då fan ska han få samma skit tillbax som han kastat på mig i fyra år. Demon

    vädur, hoppas, nevadita:
    Ja rätt får vara rätt och de krävs två friska  och två persnor för att få ett barn. 
    Har de inte på hans jobb ens hälsokontroller? Min man åkte på en sån för något årsedan där upptänkte de ett alldeles för högt blodtryck av ren tur (han är under 30 år) Smal och ett TUNGT fysiskt krävande arbete.  så en del pusselbitar föll på plats för honom då de han gått o kännt faktiskt hörde ihop med de sky höga blodtrycket. men han hade inte ens en tanke på att gå till någon läkare förens företaget tvingade dit alla anställda för att de skulle kunna få spec sjukvårdsförsäkring via något bolag.

    Önskar så att du slapp att ta skit i från honom, det gör mig så ledsen.
    Du är inte värdelös, dum och allt elakt han säger till dig, du är en UNDERBAR människa!
    Och se hur flitig och <DUKTIG du är på ditt jobb och så mycket beröm WOW gumman!!
    Och se hur du kämpar och lsiter för att reda upp era problem för att försöka få svar och ordna så att ni
    kan få möjligheten att bli föräldrar, du ska få bli mamma ... Om han bara kunde uppskatta allt de du faktiskt gör för att kämpa.. Många hade nog lagt sig ner, och inte minst genom att ha en sån sambo som dig som hotar dig, att lämna dig för du inga barn kan ge honom..
    Utan du letar dig vidare,,, MEN vad gör han för att förbättra och hjälpa till själv?!
    Man måste vara två, du behöver stödet..
    Och finns han inte ens nu, kommer han inte ens ihåg dina tider
    Hur ska de gå då du är gravid och barnets uppväxt?!

    Förlåt jag blir så sur på honom, du är värd så mycket söta underbara vän!

    varma kramar <3
  • kramiiis

    Tack söta Mammiz!
    Vad bra att de kollade alla så din man blev kollad. Ingen aning om de har rutin kontroller på hans jobb.

    Tänkte va lite mysig förut efter jag duschat men hans respons var jag tittar på tv. Oki bra sluta då tjata att jag aldrig tar initiativ till sex eftersom du aldrig ger nån respons när jag försöker.... Gaaaah.

    Sen gick jag ner å fixa med tvätten istället och då börjar han skrika att diskmaskin låter konstigt så går upp och fixar den och får då höra att jag är slarvig osv och att han inte tänker röra en grej till. Nä gör inte det då jävla surpuppa.

    Så nu har jag nog bestämt mig för att ta antidepp utan att säga ngt till honom då han inte tycker jag ska ta sånt och inte borde må så dåligt och att han faktiskt mår sämre än jag och andra sjukskrivna vänner nånsin gjort. Så bra då art du skiter i att göra ngt om du nu mår så dåligt. Sluta va så jävla macho hela tiden.

    Har nu tagit hög dos insomningstablett och hoppas på att den slår till rejält som den gör ibland... Har blivit konstig av dem förut så kan han få undra lite.

    Fan tårarna bara rinner

  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-01-13 20:44:45 följande:
    Tack söta Mammiz!
    Vad bra att de kollade alla så din man blev kollad. Ingen aning om de har rutin kontroller på hans jobb.

    Tänkte va lite mysig förut efter jag duschat men hans respons var jag tittar på tv. Oki bra sluta då tjata att jag aldrig tar initiativ till sex eftersom du aldrig ger nån respons när jag försöker.... Gaaaah.

    Sen gick jag ner å fixa med tvätten istället och då börjar han skrika att diskmaskin låter konstigt så går upp och fixar den och får då höra att jag är slarvig osv och att han inte tänker röra en grej till. Nä gör inte det då jävla surpuppa.

    Så nu har jag nog bestämt mig för att ta antidepp utan att säga ngt till honom då han inte tycker jag ska ta sånt och inte borde må så dåligt och att han faktiskt mår sämre än jag och andra sjukskrivna vänner nånsin gjort. Så bra då art du skiter i att göra ngt om du nu mår så dåligt. Sluta va så jävla macho hela tiden.

    Har nu tagit hög dos insomningstablett och hoppas på att den slår till rejält som den gör ibland... Har blivit konstig av dem förut så kan han få undra lite.

    Fan tårarna bara rinner
    Å underbara vän önskar jag kunde krama om dig på riktigt!!!! Ge honom en spark i baken från mig!! han ska vara snäll mot söta kramiiis
    ♥♥♥
  • Mammiztill2
    kramiiis skrev 2011-01-13 20:44:45 följande:
    Tack söta Mammiz!
    Vad bra att de kollade alla så din man blev kollad. Ingen aning om de har rutin kontroller på hans jobb.

    Tänkte va lite mysig förut efter jag duschat men hans respons var jag tittar på tv. Oki bra sluta då tjata att jag aldrig tar initiativ till sex eftersom du aldrig ger nån respons när jag försöker.... Gaaaah.

    Sen gick jag ner å fixa med tvätten istället och då börjar han skrika att diskmaskin låter konstigt så går upp och fixar den och får då höra att jag är slarvig osv och att han inte tänker röra en grej till. Nä gör inte det då jävla surpuppa.

    Så nu har jag nog bestämt mig för att ta antidepp utan att säga ngt till honom då han inte tycker jag ska ta sånt och inte borde må så dåligt och att han faktiskt mår sämre än jag och andra sjukskrivna vänner nånsin gjort. Så bra då art du skiter i att göra ngt om du nu mår så dåligt. Sluta va så jävla macho hela tiden.

    Har nu tagit hög dos insomningstablett och hoppas på att den slår till rejält som den gör ibland... Har blivit konstig av dem förut så kan han få undra lite.

    Fan tårarna bara rinner
    Älskade gumman då.. om jag bara kunde komma åt din sambo.. frågan är om han ens hade lyssnat. Fan va ja önskar du hade en riktig MAN.. Hoppas du kan få sova gott. och Du gör precis vad du behöver med DIN kropp. behöver du hjälp med medicinering så TA det, du är inte den enda i lansdet som tar det. och med din historia är de inte ett dugg konstig. mer förvånande att du orkar stå upp.  Han ska inte komma o peka o säga vad du ska och inte ska. de är din kropp ditt liv.. för de verkar inte vara TVÅSAMGET utan ENSAM i tvåsamheten..

    sänder över varma kramr till dig gumman <3
  • mulan

    hinner inte läsa allt här tyvärr. Men kramas hinner jag alltid

    så kraaaaaaaam


    ♥ Ebba ♥
  • Skrippo
    kramiiis skrev 2011-01-13 20:44:45 följande:
    Tack söta Mammiz!
    Vad bra att de kollade alla så din man blev kollad. Ingen aning om de har rutin kontroller på hans jobb.

    Tänkte va lite mysig förut efter jag duschat men hans respons var jag tittar på tv. Oki bra sluta då tjata att jag aldrig tar initiativ till sex eftersom du aldrig ger nån respons när jag försöker.... Gaaaah.

    Sen gick jag ner å fixa med tvätten istället och då börjar han skrika att diskmaskin låter konstigt så går upp och fixar den och får då höra att jag är slarvig osv och att han inte tänker röra en grej till. Nä gör inte det då jävla surpuppa.

    Så nu har jag nog bestämt mig för att ta antidepp utan att säga ngt till honom då han inte tycker jag ska ta sånt och inte borde må så dåligt och att han faktiskt mår sämre än jag och andra sjukskrivna vänner nånsin gjort. Så bra då art du skiter i att göra ngt om du nu mår så dåligt. Sluta va så jävla macho hela tiden.

    Har nu tagit hög dos insomningstablett och hoppas på att den slår till rejält som den gör ibland... Har blivit konstig av dem förut så kan han få undra lite.

    Fan tårarna bara rinner
    KRAM vännen!

    Önskar jag kunde göra något!
  • små räkorna

    men kramiiis vännen hur mkt ska du behöva stå ut med eg...
    och om han nu mår så förbannat dåligt varför söker han då inte hjälp för det ist för att hacka på dig hela tiden.
    jag blir så arg på sådant här Skrikandes MÅR MAN DÅLIGT JA MEN GÖR NGT ÅT DET DÅ...........GRRRRRRRRRSkrikandes
    en stor fet smäll skulle han ha......

    du gör helt rätt i att ta sömntabl om du känner att du behöver det.....hoppas att du får sova riktigt gott inatt.
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz du sover nog redan skulle jag tro.Tomte detta är en nattmössa o inte en tomteluva,hihi

    EN MASSA KRAMAR TILL KRAMIIIS

    ni andra får ett gäng ni med.........


    ♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • kramiiis

    vet inte riktigt vad som hände igår kväll, men i vilket fall kom sambon ner och var sur.... och sen började det igen, hans pratande om att det inte funkar, vi inte kan leva såhär, han tycker att vi måste bestämma nu hur vi ska göra, det finns inget gemensamt liv utan barn, men om han sticker så kommer han kunna leva ett bra liv utan barn .  sen kommer ju frågan om alternativ, jag säger adoption, försöka få hjälp utomlands. Men då är han emot det, varför frågar han mig ens om alternativ då?? OM han inte alls tänker fundera på dem?
    Sen är han tvärsur och arg och kastar sig runt i sängen och skriker och håller på och jag vet att det är för att han mår så jävla dåligt men i hans fall blir det som ilska och inte som gråt som för mig. 

    Han säger hela tiden, "du vet vad jag sagt och vad jag tänker göra". Jo visst MEN GÖR DET DÅ FÖR I HELVETE!!! Vill han sticka, så gör det, det är fan inte upp till mig att göra slut om det är han som vill det! Det är iaf ngt som är totalt jävla fel. Han kan inte lägga över det beslutet på mig när jag säger att jag vill fortsätta, då är det han själv som får ta sitt beslut.

    Sen säger han ja antigen gör vi det på ett snyggt sätt eller så säger vi bara "bye bye, ha ett bra liv". Men vad betyder ett snyggt sätt? Är det att fortfarande vara vänner? Jag kan inte vara vän med honom om han lämnar mig efter 4 års kämpande för att VI ska få barn utan att han ens hjälpt mig igenom kämpandet. Glöm det.

    Nu rinner tårarna för mycket.... skriver mer sen när jag orkar...

    jag mår så jävla dåligt så det finns inte, jag orkar inte mer nu!
    Och så är det helg oxå, fan! 


    please don't hurt me anymore
  • Mammiztill2
    kramiiis skrev 2011-01-14 10:56:45 följande:
    vet inte riktigt vad som hände igår kväll, men i vilket fall kom sambon ner och var sur.... och sen började det igen, hans pratande om att det inte funkar, vi inte kan leva såhär, han tycker att vi måste bestämma nu hur vi ska göra, det finns inget gemensamt liv utan barn, men om han sticker så kommer han kunna leva ett bra liv utan barn .  sen kommer ju frågan om alternativ, jag säger adoption, försöka få hjälp utomlands. Men då är han emot det, varför frågar han mig ens om alternativ då?? OM han inte alls tänker fundera på dem?
    Sen är han tvärsur och arg och kastar sig runt i sängen och skriker och håller på och jag vet att det är för att han mår så jävla dåligt men i hans fall blir det som ilska och inte som gråt som för mig. 

    Han säger hela tiden, "du vet vad jag sagt och vad jag tänker göra". Jo visst MEN GÖR DET DÅ FÖR I HELVETE!!! Vill han sticka, så gör det, det är fan inte upp till mig att göra slut om det är han som vill det! Det är iaf ngt som är totalt jävla fel. Han kan inte lägga över det beslutet på mig när jag säger att jag vill fortsätta, då är det han själv som får ta sitt beslut.

    Sen säger han ja antigen gör vi det på ett snyggt sätt eller så säger vi bara "bye bye, ha ett bra liv". Men vad betyder ett snyggt sätt? Är det att fortfarande vara vänner? Jag kan inte vara vän med honom om han lämnar mig efter 4 års kämpande för att VI ska få barn utan att han ens hjälpt mig igenom kämpandet. Glöm det.

    Nu rinner tårarna för mycket.... skriver mer sen när jag orkar...

    jag mår så jävla dåligt så det finns inte, jag orkar inte mer nu!
    Och så är det helg oxå, fan! 
    Men lämna skit stöveln, för han är inte beredd att offra något, inte lyfta ett finger och vad du än säger är det bara FEL... Han lägger över delen att göra slut, allt för att han och andra ska ha dig och skylla på att DU gjorde slut..han har räknat ut allt.. Allt för att trycka ner dig med och beskylla dig mer.
    Men du ÖVERLEVER utan honom. De skulle bli tomt den första tiden, men när du inser allt du klarar och hur BRA du faktiskt är så kommer de stärka dig.
    Du behöver inte en sån som gör dig ILLA!
    Ett förnbannat barnsligt betende han har.. jag tycker inte de MINSTA synd om honom!! Mår han dåligt så se till att ta hjälp, eller så kan han leva sitt liv och tycka synd om sig själv.

    förlåt men blir så AARRRRRRGGG!

    kram till dig söta
  • kramiiis

    mammiz: kanske har du rätt att han försöker lägga över allt på mig för att inte vara boven i dramat. Jag försöker blint få det till att han mår dåligt. Men nån gång kanske jag kan börja se med rätt ögon och inse faktum. Inte vet jag...

    fan jag bara gråter idag.

    kram kram kram kram kram kram kram kram alla söta som skriver till mig här! betyder så mycket att ni fortfarande lyssnar efter år av samma prat...


    please don't hurt me anymore
Svar på tråden Kramiiis vänner