• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (emli)

    Jag skulle aldrig erkänna att jag: egentligen visst blivit bitter av barnlösheten och att jag visst mår dåligt när andra blir gravida inklusive min egen syster. 

    Jag skulle aldrig erkänna att jag tycker att jag kommer bli den bästa mamman av alla jag känner därför borde jag få barn inte dom!

    Jag skulle aldrig erkänna att jag HATAR mitt liv.

    Jag skulle aldrig erkänna att jag ibland (ofta) kissar i badkaret när jag badar.

    Jag skulle aldrig erkänna att jag ibland äter snorkråkor.. blää,, jag kan inbland vara nära att spy av det men ändå gör jag det!

    Jag skulle aldrig erkänna att min navel luktar SJUKT vidirigt och att jag ibland stoppar fingret i naveln och ligger och luktar på det för ändå om det luktar vidirigt så tycker jag att det luktar rätt nice!!

    hahaha 

  • Anonym (P)

    Skulle aldrig erkänna att jag

    *  Ibland tycker att det är sjukt jobbigt att vara mamma
    *  är rädd för att min man dör för då skulle jag bli ensamstående.
    *  önskar att min fd bästa vän är olycklig pga att hon sårade mig så enormt.
    *  Önskar att jag hade väntat med barn några år till, så att man kunde har varit lite ego ett tag till och få sova länge, göra saker mm.
    * Hatar en så kallad pedagog på mitt barns förskola, hon är så fruktansvärt korkad och dum och att jag hoppas att hon går i pension snart.

  • Anonym

    - Att jag tycker att överviktiga människor får skylla sig själva


    - Att jag tycker att folk är löjliga som måste ha medicinsk smärtlindring vid en sån naturlig sak som en förlossning

    - Att folk är dumma i huvudet som köper konsumtionsvaror (tv, möbler, kläder) på avbetalning och kredit

    - Att jag har svårt att hålla hemligheter (jag måste alltid berätta åt någon)
    - Att jag undara om min sambos familj är från en annan planet
    - Att jag är skadeglad för att mitt ex nya är tjock och gammal

  • Anonym (hehehe)

    jag kommer aldrig erkänna...

     att jag är livrädd att dottern kommer se ut som sambons syster (jag hatar henne nått fruktansvärt)

    att jag, liksom många andra, petar i näsan och stoppar kråkorna lite överallt.

    att jag vet att jag skulle kunnat få MVG i ALLA ämnen i gymnasiumet, bara jag hade bytt skola. (gick på en jävla snobbskola där det knappt gick och få vg utan att slita röven av sig)

    att jag föraktar människor som påstår att det är svårt att gå ner gravidkg. Det är faktiskt bara att äta mindre än man göer av med.

  • Anonym (JAG)

    Jag skulle aldrig erkänna...

    -att de flesta av barnen i vår omgivning är så fula (finns faktiskt nga söta också)
    -att folk klär sina barn fult
    -att jag stör mig så otroligt på en viss person som är "konstnär" och är såååå duktig, men portretten h*n framställer är ju snevridna och fula, skulle aldrig vilja ha sånt på väggen. Förundras över att folk tycker att h*n är sååå duktig!
    -att jag retat mig så otroligt på särskrivare!!!
    -att jag är otroligt lat (speciellt nu under graviditeten)
    -jag tänker "stoppa upp dina jävla fucking kramar någonstans" när jag avslutar ett samtal med min mamma, som så blödigt skickar massa kramar till oss (fö så tycker jag om min mamma)
    -att jag är äcklad över min pappa och hans löständer, och att han aldrig rengör dessa, samt den där jäkla trasan han ska snyta sig i
    -att vi är bäst, och ser lätt ner på andra!!

  • Anonym (KJ)
    Anonym (ond) skrev 2011-04-04 11:16:57 följande:
    Ha, ha! Vilka as vi människor är...

    att jag äter mitt snor
    att jag luktar på mina kroppsdofter med ett slags snedvridet välbehag. Mens, handen  efter rövkliande, slidsekret, öronvax, svett, fisar...
    att jag numera tycker hjärtligt illa om en väninna, då hennes sämre sidor blivit alltmer uppenbara med åren.
    att jag i hemlighet gläder mig åt andras olycka när de förtjänat det
    att jag avskyr verklighetsfrånvända invandrarkramare och i viss mån sympatiserar med SD
    att jag skvallrade för en chef att en kollega rökte hasch. Han konfonterade mig och jag skyllde på någon annan. Även denna person konfonterade mig, men jag snackade mig ur det. Haschrökaren blev senare ihop med den här chefen, så han klarade sig undan sparken.
    att jag slog sönder rutan på mitt ex bil med ett tungt cykellås. Kände en enorm tillfredsställelse. Det snackades om att det kanske var början på en inbrottsvåg i kvarteret där han bodde med sin nya.
    att jag njöt av att höra att exets nya var illa omtyckt av alla hans vänner
    Nästan exakt som mig!!
  • Anonym

    Jag kommer aldrig erkänna att jag föraktar att folk som smaskar och till och med dumpade en kille pga det. Och annat dåligt bords skick  

  • Anonym (NNN)

    att jag tycker att jag är snällast av mina syskon

    att jag tycker min två syster är  STORA egoister som mätter allt i pengar

    att jag har stor hatkärlek till min pappa och aldrig kommer förlåta han för den uppväxten han gav ossoch det faktum att han inte inser att han behöver medecin för han är pshykis sjuk vilket han aldrig kommer erkänna

    att jag snodde ett halsband när jag var yngre av min mamma och pantade in det för jag behövde pengar vilket jag ångrar enormt och försökte få tillbacka det men då var det redan sålt

    att jag väldigt ofta fantiserar om att jag dör och vilka som skulle komma på min begravning

    att jag var grymt tänd på min lärare och fantiserade om han varje dag

    att jag hade en trekant på en toallett i mina yngre dar

  • John D

    Jag skulle aldrig erkänna att jag ganska ofta önskar att jag vore korkad. Det måste vara helt underbart att glida runt som ett spån och verkligen inte fatta någonting alls. Dom flesta idioter är ju fullkomligt övertygade om sin egen förträfflighet och lider inte det minsta av sin dumhet. Ignorance is bliss, liksom!

    Jag skulle nog heller aldrig erkänna att jag trots mina tappra försök att vara fördomsfri alldeles för ofta vid första mötet dömer folk efter utseende, hudfärg, social status eller liknande. Jag är dock inte sämre än att jag villigt reviderar min uppfattning om den skulle visa sig vara felaktigt, men jag skäms ändå för att jag väldigt ofta drar förhastade slutsatser om folk.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!