• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (...)

    Jag skulle i heller aldrig erkänna att jag skulle vilja ligga med min svärfar, min sambo är sjukt het, och hans pappa är några poäng hetare, mums...

  • Anonym (ojojoj)

    -Att jag ger mina snorkråkor till hunden.
    -Att jag varit otrogen i ALLA mina tidigare förhållanden. Jag hoppas innerligt att det inte ska bli så nu men jag skulle aldrig berätta för min sambo hur hemsk jag varit tidigare.
    -Att jag snor med mig saker från jobbet, som tejp, papper, pennor.. Inget större, men ändå!
    -Att jag ibland tar lååååångluncher på jobbet. Typ 2 timmar och driver på stan.
    -Att jag legat med en kille som idag är asful, äcklig och pundare. Han var rätt snygg då, men ibland ser jag honom på stan och mår lixom lite illa...
    -Att jag tycker illa om somaliska män och romska kvinnor.. Ja hej vad dumt, men huuuu... Jag är fanimej rädd för dem.

  • Anonym

    Jag skulle aldrig erkänna:

    * Att när jag var (ung) tonåring hände det att jag låg ner på toagolvet och bajsade och låtsades att jag födde barn. (friskt???)
    *Att jag tycker människor som inte kan stava är ointelligenta.
    * Att jag stör mig på vissa av mina väninnor och önskar dem olycka.
    * Att jag hatar min kropp efter 2 graviditeter så till den milda grad att jag troligtvis aldrig kommer att kunna visa mig naken för min man igen utan att skämmas.
    * Att jag snodde pengar ur kassan från mitt första jobb.
    * Att jag ibland undrar hur min man (snygg, rik, vältränad, social, intelligent, humoristisk) kunde gifta sig med mig... Och är livrädd för att han ska komma på tanken själv.

  • Anonym (Mrs.A)

    Jag kommer aldrig att erkänna:

    * Att jag är avundsjuk och missunsam för det mesta och kämpar mot detta nästan varje dag... Så fort folk i min omgivning köper grejer/har mycket pengar/fina saker/hus osv. så kryper det av avundsjuka i mig.

    * Att större delen av min mans familj retar gallfeber på mig! Speciellt hans dryga syrra.

  • Amazina
    snorkan skrev 2011-04-04 12:47:39 följande:
    Hmmm.....kunde aldrig tro att så många åt snorkråkor Kräks
    Fy fan så jävla äckligt! Jag kan på heder och samvete säga att jag ALDRIG har ätit en snorkråka!! Kräks
  • Anonym (ojojoj)
    Anonym skrev 2011-04-04 12:46:27 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna:

    * Att när jag var (ung) tonåring hände det att jag låg ner på toagolvet och bajsade och låtsades att jag födde barn. (friskt???)
    Hahahaha!!!

    Hände det? Gjorde du det fler än en gång?

    Jag tog på mig en av mammas bindor och provade att kissa i den.. Det gick inte! Dum som jag va satt jag även i en soffa..
  • Anonym (nöjd)

    Jag är till skilland från era andra tydligen...mkt nöjd med  mitt liv och har inget "pinsamt" att dölja.

    Det enda spöket jag bär på är at jag som 30 åring åkte in i en fyllecell för att jag försvarade två killar som skulle visa mig vägen till en busshållplats. Medan de förklarade tvärnitade en vit volbvo, ur hoppade två personer som argt frågade vad vi höll på med. Jag undrade vad deras problem var och sade vi höll på med en vägbreskriving.

    Då tog de in mig i bilen och livrädd SKREK jag och slogs. De var civilpoliser! Kunde ju inte jag veta! De tog mig 20 meter från min trappuppgång; jag kunde lika gärna fått gå hem!

    Otrolig förnedring. Jag var bara lätt berusad. 

    Killarna jag pratade med visade sig vara knarklangare, och det kunde jag ju inte heller veta!

    Polisanmälde de två civilpoliserna. Inget hände såklart.

    Fastän det gått mer än 10 år så får jag lust be en tidning skriva om det,

    Jag önskar ibland de där civilpoliserna kom in på akuten och jag jobbade och kunde säga_tyvärr, vi tar inte emot överaggressiva poliser som slänger in oskyldiga i fyllecell för att de munhuggs med er då ni är på civila uppdrag!
    Jag önskar de själva hamnar i en utsatt sits..tex att jag får göra en rektoskopi på dem och be halva avdelningen komma in och skratta åt dem...

    Idioter.

     

  • Anonym (KJ)
    snorkan skrev 2011-04-04 12:47:39 följande:
    Hmmm.....kunde aldrig tro att så många åt snorkråkor Kräks
    Du har ju till och med snor i ditt användarnamn, så du är nog ingen blyg viol du heller! Flört
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!