• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (litelättlat)

    * Snott pengar från jobbet. Hatar mina chefer, fick dåligt betalt och är de dumma nog att göra det möjligt(och när man kan göra det utan att de upptäckte det...) får de fan skylla sig själva.

    * Hatar min svärfar för att han är en fet äcklig egoist. Att han är en förnekande alkoholist och mobbare hjälper inte heller.. Får ångest när jag ska åka hem till dem eller blir tvungen att sova hos dem. Men känner att jag måste för jag vill inte såra min sambo.

    * Är väl mer eller mindre rasist. Hatar de flesta invandrare. Märker att jag bara tycker om de invandrare som om man ska uttrycka sig klumpigt "har anpassat sig till Sverige", Dvs pratar bra svenska, har jobb och inte är religiösa.

    * Hade inte alls haft några problem med att vara hemmafru. Hatar att jobba och förstår inte alls  hur folk kan tycka det är roligt.

    * Är ganska asocial och hade gärna bara umgåtts med bara min sambo och familj.

  • Anonym

    Hur jag bara vill slita skallen av barn som börjar grina för allt och tycker synd om sig själva, vill skrika vääääx upp ung jävel!

  • Anonym (Fd Fatso)
    Anonym (Äcklad) skrev 2011-04-04 17:49:31 följande:
    Föräldrar som gullar med sina skrikande barn för att alla andra ska slippa störa sig, uppfostrar INTE barnen! Om man som förälder gör som du tydligen anser att man ska göra så visar man bara barnen att de får precis som de vill om de skriker. Du borde lära dig att andas lite... Du tvingas ju bara stå ut en kort stund av ditt liv, medan föräldrarna lever med sina barn 24/7. Alltså straffar man sig själv om man lär barnen att dåligt uppförande och skrik belönas med gull...
    Men om man vill kasta STEN på skrikande och irriterande ungjävlar som väsnas och stör alla andra, för att få dem att hålla käften så gullar vi inte med dem... Sen kasta sten på föräldrarna som inte uppfostrat ungarna till att från början inte hålla på och skrika är inte heller att gulla... Det som borde ske är att barnen skriker och vi kastar sten, de springer hem och gråter och deras föräldrar skäller ut dem för att de stört de vuxna och barnen får gå och lägga sig hungriga och lära sig en läxa.
  • Anonym (anonym)

    låtit en hund slicka mig mellan benen, då jag var 7-8 år flera gånger.....har plågat mitt samvete och ibland viljat dö pga det.

    ALDRIG, aldrig, aldrig något jag skulle göra som vuxen! 

    ALDRIG heller något jag skulle berätta för någon! 

  • LivingEasy

    jag kommer inte erkänna till mitt ex att jag är sååå trött på hennes klagande på FB och kan inte vänta på att ta bort henne som vän.

  • Anonym (Har Inre Ondska)

    Att jag är jättesugen på att prostituera mig för pengarna.
    Att jag är jättesugen på att testa heroin för att uppleva ruset.
    Att jag är zoofil och fantiserar dagligen om det och vill göra det till verklighet.

    Ok, nu är jag klarbiktad! Skrattande

  • Anonym
    Anonym (känslokall) skrev 2011-04-04 16:23:37 följande:
    Att jag är jävligt känsolkall och har endast 4 personer jag verkligen bryr mig om. Resten skiter jag blanka fan i, rörde mig knappt i ryggen när en nära nära släkting gick bort, lika med vänner bryr mig inte ett dugg om deras problem egentligen. Skrattat åt de mest råa saker som människor blir utsatta för, ju grymmare desto roligare. Skulle utan att bry mig kunna ta livet av vilken okänd människa som helst(dock är inte sugen på straffet som följer så kommer inte göra det). Dock blir jag fruktansvärt förbannad om någon skulle få för sig att vara elak med ett djur. Men människor, nix!

    Detta är egentligen rätt jävla jobbigt då jag vet att detta inte är normalt men jävligt bra på att låtsas bry mig. Normalt och något man kan berätta för folk? Knappast. 
    Kandske något du borde prata med psykvården om dock?

    I all välmening sagt.
  • snorkan
    Anonym (Har Inre Ondska) skrev 2011-04-04 18:00:41 följande:
    Att jag är jättesugen på att prostituera mig för pengarna.
    Att jag är jättesugen på att testa heroin för att uppleva ruset.
    Att jag är zoofil och fantiserar dagligen om det och vill göra det till verklighet.

    Ok, nu är jag klarbiktad! Skrattande
    vad är zoofil?
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!