• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Haha) skrev 2011-04-04 17:32:35 följande:
    WT???

    HAHA det här var ju riktigt kul att läsa!
    Personen menar nog White Trash... 
  • Anonym
    Anonym (Har Inre Ondska) skrev 2011-04-04 18:00:41 följande:
    Att jag är jättesugen på att prostituera mig för pengarna.
    Att jag är jättesugen på att testa heroin för att uppleva ruset.
    Att jag är zoofil och fantiserar dagligen om det och vill göra det till verklighet.

    Ok, nu är jag klarbiktad! Skrattande
    Jag är också zoofil :)
  • Anonym (drop)
    Anonym (anonym) skrev 2011-04-04 17:56:41 följande:
    låtit en hund slicka mig mellan benen, då jag var 7-8 år flera gånger.....har plågat mitt samvete och ibland viljat dö pga det.

    ALDRIG, aldrig, aldrig något jag skulle göra som vuxen! 

    ALDRIG heller något jag skulle berätta för någon! 
    Du var barn, DROP it... Från och med nu är ditt samvete rent.
  • FitoreHasani
    Anonym ( ) skrev 2011-04-04 13:09:51 följande:
    att jag stör mig på folk som säger att deras Eda inte hjälpte under förlossningen!
    Hur fan vet dom det?? 
    Jag vet i alla fall att min eda inte hjälpte..då min syster tog samma och barnmorskan fick tala om för henne när hon skulle krysta(så pass lite kände hon av sina värkar)...Jag däremot....är inte särskillt troende..men jag bad till gud om nåd och ville hellre dö än föda ut min dotter...detta efter eda.........

    så jag vet inte hur den kan ha funkat när jag kände minsta lilla värk...o min syster ingenting... 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (drop) skrev 2011-04-04 18:21:03 följande:
    Du var barn, DROP it... Från och med nu är ditt samvete rent.
    Tack!
  • Anonym (Hmm)

    Att jag råkade svälta ihjäl min ödla när jag va yngre, glömde ge han vatten stackaren och upptäckte det för sent

    Återkommer med mer sen. 

  • Anonym (tjurig)

    Jag skulle aldrig erkänna att jag tycker min syster förtjänade den soc-anmälan hon fick på sig förra året.

    Skulle heller aldrig erkänna att jag avskyr min bästa väns man. Att jag försökte manipulera henne att göra slut med honom när de gick i rådgivning för ett par år sen och han vägrade delta först. (det sket sig totalt, de gifte sig iställetSkrikandes)

  • Anonym (Fjant)

    Jag erkänner aldrig att jag

    brukade peta av mina snorbusar i den gamla bilen på dörren och sidan av sätet =)

    älskar mina undulater miljoner gånger mer än många av mina vänner

    jag tycker invandrare (araber, afrikaner och övriga muslimer) borde bli utkastade från Sverige

    tycker att Norge är ett bättre land än Sverige

    invandrarungdomar (araber, afrikaner, muslimer osv) skrämmer mig

    tycker invandrarmän (araber,afrikaner muslimer osv) är äckliga, fula och stör mig som fan

    tycker Smala tjejer o smala killar är oattraktiva 

    hatar att det är religionsfrihet i Sverige

    hatar moskéer som byggs i Sverige

  • Anonym (Boo)

    Att jag tyvärr aldrig tror att min vän kommer att få den karriär hon drömmer om, till stor del för att hon klär sig så illa och ser så plufsig ut. Och då är jag verkligen inte Tyra Banks själv men det finns fan gränser!

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!