• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym

    Jag kommer aldrig erkänna att:

    - jag tycker att de som sympatiserar med SD är ointelligenta, obildade och empatilösa WT
    -jag ser ner på blonderade tjejer
    - jag tycker att plastikopererade är svaga och ynkliga människor
    - jag tycker att tjejer och killar som är i ett förhållande och sen flirtar ute på krogen för att de söker bekräftelse är rätt så patetiska och svaga. Jag ser de som offer eftersom de behöver bekräftelse från andra könet för att se sitt egna värde.
    - fnittrande, skvallrande, rosa, schlagerlyssnande tjejer som låter killar göra och kalla dem för vad som helst går mig på nerverna
    -jag har haft sex med en tjej
    - att jag luktar på mina egna fisar och tycker det luktar gott
    - jag tycker att min ena syster är ointelligent
    -min sambo är rätt dålig i sängen
    - jag tittar i toaletten efter jag gjort nummer två och känner en stolthet motsvarnade storleken på korven
    - jag gärna skulle arbeta halvtid
     

  • Anonym (kusinknull*re)
    Anonym (Liss) skrev 2011-04-04 08:02:40 följande:
    Jag var kär i min fem år äldre kusin i tio år. Kunde aldrig visa det pga risken att han äcklades men jag tyckte alltid att han verkade tycka om mig mer än mina syskon. Tillslut blev jag ihop med någon annan som jag tycker om (men inte samma kärlek som kusinen) och då vi gifte oss slutade kusinen höra av sig - sammanträffande? Kommer aldrig få veta, har accepterat att det aldrig blir vi och har ett fint förhållande med min man som jag numera också älskar. Jag stjäl bortglömda märkeskläder om de är i fint skick och bra storlek, men då ska de ha legat kvarglömda ett tag.
    Tkr du ska se efter.

    Jag var kär i min kusin och ville inte berätta för honom för jag trodde han äcklades.
    Han slutade höra av sig då jag blev ihop med en kille. Efter 2 barn med denna kille och mycket
    tjafs och bråk så är jag ihop med min kusin :P
    Och i september kommer vi att få vårt första barn tillsammans. Jag har 2 egna och han ett eget :D

    Man vet aldrig...så ede med kärleken <3
  • Anonym (iko)

    Skulle aldrig erkänna att jag:

    - Varit otrogen i flertalet av mina förhållanden.
    - Legat med en äcklig, tjock, flintskallig gubbe.
    - Äter snor ibland.
    - Bajsade på badrumsgolvet i vuxen ålder bara för att testa hur det kändes.
    - Bajsade utomhus en gång för jag ville inte bajsa när min pojkvän var i samma lägenhet.
    - Kan äta två påsar chips alldels själv på en dag.
    - Har spytt upp mat ett flertal gånger för att jag fick ångest, var dock länge sedan nu.
    - Åkte dit för snatteri när jag var arton år.
    - Jag blir jättenervös när killen jag gillar inte svarar på sms o.dyl.
    - Uppskattar Marian Keyes böcker.
    - Jag har betalat för ett big brother 24/7-konto.
    - Jag ser ned på folk som inte kan formulera sig i text åtminstone hyfsat bra.
    - Jag har kissat på mig flera gånger i vuxen ålder.
    - Inte älskar min mamma.
    - Stal tjugo kronor en gång för inte så länge sedan av en kompis när jag behövde pengar till cigg.
    - Har fejkat orgasm många gånger.
    - Låtsades vara jätteledsen för att en påhittad kompis hade tagit livet av sig en gång när jag och min pojkvän var på en tillställning där jag inte kände någon förutom honom och kände mig jävligt utanför. Ville ha hans uppmärksamhet.
    - Att jag har lånat andras tandborstar i smyg när jag inte har haft möjlighet att använda min egen.

    Ja det finns mycket jag döljer ;)

  • Anonym
    Anonym (jobbsmitare) skrev 2011-04-04 19:47:32 följande:
    Skulle aldrig erkänna att jag är 100% fullt frisk, säkerligen i bättre form än dom flesta, och ändå inte jobbat en dag i mitt liv. Har varit sjukskriven i 16 år för social fobi, depression, utbrändhet, borderline och allt annat som är lätt att fejka men svårt att bevisa. Är dessutom helt övertygad om att jag inte är ensam, eftersom jag blivit expert på att känna igen alla som fejkar, och det kryllar av oss.
    Undrar om du är en riktig person eller om du är en person som ogillar sjukskrivna för att du tror att de luras och nu fick du en chans att påverka andra att tro detsamma.
  • Anonym

    Jag skulle aldrig erkänna att jag är så jävla kåt på andra killar varenda månad, speciellt runt ägglossning, men annars också och tom förälskad till och från. Har alltid varit med varje pojkvän, men kommer undan tack vare den allmäna synen att tjejer inte är lika kåta som killar. Skulle jag någon gång bli påkommen med att ha kollat porr eller flirtat med pojkvännens polare eller annan så är det bara att säga 'nej, jag vet ingenting, skulle aldrig göra det' så tror pojkvännerna på mig :)

    Jag anses nog överlag som en mycket bättre människa än jag egentligen är i mångas ögon, antar att jag är rätt bra på att manipulera.

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-04 00:49:40 följande:
    * att jag hämnades mina två senaste ex så hårt eftersom de varit otrogna, att de båda hamnade på psykakuten. Det vet än idag inte att det var jag som ställde till det i deras liv.

    * att jag som 40-åring har en 20-åring som KK

    * att jag leker sympatisk och okunnig bland folk. Ler innombords eftersom jag har ett iq på över 130. Ingen som vet...

    * att jag tycker om att få bekräftelse i massor från dejtingsidor. Men dejtar ingen. För de är för fula.
    Vad gjorde du för att dom skulle bli så knäckta? Nyfiken...
  • Anonym (:D)

    - Att jag röstade på SD, säger till alla att jag röstade på Sossarna istället


    - Att jag en gång sjukskrev mig för depression på midsommar för att jag ville gå på kalas och ville hämnas på min fascistchef.

  • Anonym

    Hänvisar till första sidan i tråden och måste bara säga. Jag är mest lyckad av mig och mina syskon, det är inte svårt att vara mest lyckad i den här skaran. Jag erkänner det högt och tydligt att jag anser mig vara bäst (men det beror mest på att min ena syster tycker att jag är pretantiös, stavas det så tro)

    Men om jag har något jag aldrig skulle erkänna...hum..att jag petar näsan när ingen ser på kanske...

  • leia83
    Anonym (jobbsmitare) skrev 2011-04-04 19:47:32 följande:
    Skulle aldrig erkänna att jag är 100% fullt frisk, säkerligen i bättre form än dom flesta, och ändå inte jobbat en dag i mitt liv. Har varit sjukskriven i 16 år för social fobi, depression, utbrändhet, borderline och allt annat som är lätt att fejka men svårt att bevisa. Är dessutom helt övertygad om att jag inte är ensam, eftersom jag blivit expert på att känna igen alla som fejkar, och det kryllar av oss.
    kan inte en moderator göras uppmärksam på detta?? det är faktiskt ett lagbrott och borde också uppmärksammas av försäkringskassan. Detta är en straffbar handling mig veterligen eller är det inte??
  • Anonym (L)

    Glömde en grej tidigare:

    Jag kommer aldrig erkänna att jag vill vara hemmafru!!!

    Jag framstår nog som en riktigt målmedveten workoholic men vill inget hellre än att vara hemmafru. Funderar på om man ska försöka jobba halvtid åtminstone i framtiden... om mannen går med på det dvs.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!