• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Netha85
    Anonym (borde) skrev 2011-04-04 08:06:40 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag har haft sex med flera hundra och att han som tror att han är pappa till min ena dotter absolut inte kan vara det, fast det borde han fatta då barnet inte har sama blodgrupp som någon av oss och det vet han, tror att han blundar för den vetskapen.
    Öhh? Min son har inte samma blodgrupp som någon av oss o då är vi säkra på att sonens pappa är pappa till honom då sonen är en kopia i utseendet på honom... Så det är ingen garanti för att pappan inte är "rätt" fader..

    -------------

    Härligt tråd i övrigt.. *sparar*
  • Anonym (hehehe)
    Anonym skrev 2011-04-04 20:02:43 följande:

    Jag kommer aldrig erkänna att:

    - jag tycker att de som sympatiserar med SD är ointelligenta, obildade och empatilösa WT
    - jag tycker att min ena syster är ointelligent
     


    Är syrran din SDanhängare?
  • Anonym

    jag kommer aldrig erkänna att jag skäms för att mina barn är rödhåriga
    varken jag eller mannen är det..

    jag älskar dom oavsett, men är så rädd att dom ska bli mobbade eller liknande...

  • Anonym (gift)

    Jag kommer aldrig erkänna:

    *att jag ser ner på folk som skaffar barn och är ogifta.
    *att jag ser ner på folk som har barn med flera olika män/kvinnor.
    *att jag tänker oäktning om barn som är födda utanför äktenskapet. 

  • Anonym (Präktig)

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag ser ner på dom som flaskmatar bara för att de inte vill amma/tyckte det var jobbigt.

  • Anonym

    Kommer aldrig erkänna att jag lurade till mig mitt barn. Killen tror ännu att det är en p-pillerunge.

  • Anonym (supermamman)

    Åh herregud, den här tråden... jag har gått in och läst massor av gånger idag, kan inte sluta! Helt beroendeframkallande, jag får kalla kårar... Känns som jag kommer drömma mardrömmar hela natten om folk som klämmer sitt bajs i handen, äter snor och en massa annat äckligt, fyyy måste sluta läsa här! MÅSTE! fan.

  • Anonym
    Anonym (Me) skrev 2011-04-04 18:37:38 följande:
    Feminist innebär att man tycker att män ska ha samma rättigheter som kvinnor och tvärtom. 
    Om du inte anser det så tycker jag att du är en vidrig människa, och det är min åsikt! 
    Helt fel, feminism går ut på att ta ifrån männen deras rättigheter och ge dem till kvinnorna. Det du talar om heter jämlikhet!
  • Anonym (me!)
    Anonym skrev 2011-04-04 20:36:19 följande:
    Kommer aldrig erkänna att jag lurade till mig mitt barn. Killen tror ännu att det är en p-pillerunge.
    Och jag kan lätt erkänna att jag tycker det är något av det vidrigaste man kan göra. Och hoppas dessa kvinnor straffas på något sätt. Kräks
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!