• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (ph)

    Kommer aldrig erkänna..

    Att jag avskydde mitt barn den första månaden.
    Att jag var otrogen mot min sambo.

    Har säkert mer men kommer inte på något nu... 

  • Thaleya

    jag tror faktiskt inte att det finns nått jag aldrig skulle erkänna. möjligtvis att jag känner mig sårad när mina vänner ibland inte hör av sig när de är i stan bara någon vecka, och de vanligtvis bor utomlands. Jag blir sårad, men låtsas som att jag inte blir det.

  • Queenie70
    Anonym (ond) skrev 2011-04-04 20:55:18 följande:
    Jag har inte sett några erkännanden från dig? Har du några smaskiga att bjuda på? ...eller nöjer du dig med att komma med överflödiga OT-kommentarer om andra?

    Har några till att bjuda på. Återkommer. ...och ursäkta min egen OT nu.
    Skit i det du....
  • Anonym

    Nu vet jag vad jag aldrig skulle erkänna,.
    Att jag har en sexdagbok på ett usb minne, och på usb minnet finns också en mapp om min sambo, det är msn konversioner, hemliga meddelande från gamla ex, bilder, nacken videor på honom som jag filmat i smyg, bilder på hans favorit porrskådisar, bilder från innan min tid.

    En hel massa skit som jag snott från olika ställen. som jag aldrig skulle visa.

  • Jaramla

    men skriver man här har man ju erkänt....? jag kommer aldrig erkänna ifall det finns något som jag inte skulle kunna tänka mig att erkänna

  • Anonym
    Jaramla skrev 2011-04-04 20:59:26 följande:
    men skriver man här har man ju erkänt....? jag kommer aldrig erkänna ifall det finns något som jag inte skulle kunna tänka mig att erkänna
    man har ju möjlighet att vara ganska anonym här
    Då har man talat om det men inte erkänt
  • Anonym

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag:

    - Brukade bajsa i duschen ibland när jag var barn och sedan trycka ner bajset i avloppet med händerna.
    - Brukade kissa i min papperskorg när jag var barn om jag blev kissnödig på nätterna för att jag inte vågade upp av rädsla för att väcka min pappa som var lättväckt och blev jättesur om han väcktes av något.
    - Brukade som barn läsa min bästa väns dagbok när hon var och åt middag.
    - Blir illamående av feta människor och kan inte äta i deras sällskap. Gäller även vissa av mina vänner.
    - Ljög om en våldtäkt som tonåring till mina vänner och pojkvän (nuvarande man).
    - Ljög som tonåring till mina vänner, mina föräldrar och min pojkvän (nuvarande man) om att mitt ex tagit livet av sig (när han egentligen bara gjorde slut och bröt kontakten med mig).
    - Har påhittade vänner på facebook som jag skriver ifrån till min egen om hur bra jag är osv bara för att alla skall se och tro att jag är så älskad och bra.
    - Att jag brukar pilla i mitt rövhår då och då när jag ligger i sängen och skall sova.
    - Brukar smygäta kött någon gång per år trots att jag säger till alla att jag är strikt vegetarian och aldrig skulle stoppa i mig något sådant.

    Kommer inte på något mer för tillfället men det finns säkert hur mycket som helst mer som jag aldrig skulle erkänna till en enda människa.

  • Anonym

    Att jag är väldigt attraherad av min bästa killkompis trots att vi båda har familjer redan och att vi har kysst varann en gång på fyllan och villan.

  • Anonym (:D)
    mion skrev 2011-04-04 21:03:52 följande:
    Fy fan för sådana som dig!!  Måtte dom få reda på det en dag o lämna dig o det ensamma öde du förtjänar!!  Herregud!
    Herregud människa, om allt i tråden gör dig så jävla upprörd kanske du inte ska läsa och kommentera allt Kyss
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!